Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FrøkenMilla
Her gikk hun konstant forkjølet med en ekstrem hoste. Hostet til hun ikke hadde pust igjen og kastet opp.
ORIGINAL: *Christ*
ORIGINAL: Hanaffen
tusen takk for svar. Hun hoster og hoster og hoster. Natt og dag. Har holdt på veldig lenge. Vi lurer på om det kan være astma. Får bestille legetime.
Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time på Volvat.. Bedre hjelp enn der finnes ikke[:)]
ORIGINAL: Rosary85
tusen takk for svar. Hun hoster og hoster og hoster. Natt og dag. Har holdt på veldig lenge. Vi lurer på om det kan være astma. Får bestille legetime.
Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time på Volvat.. Bedre hjelp enn der finnes ikke[:)]
Kan jeg få spørre hvorfor du anbefaler Volvat?
Jeg har en nevø som har astma, derfor lurer jeg på.
ORIGINAL: Rosary85
Kan jeg få spørre hvorfor du anbefaler Volvat?
Jeg har en nevø som har astma, derfor lurer jeg på.
Jeg har vært ut og inn av fastlege kontoret i over 6mnd...
Bare fått høre at jeg er hysterisk, forkjølelse osv..[&o]
Tok en tur til Volvat, fikk time hos barnelegen. Var der en time og fikk vite at alt jeg har mistenkt stemmer..
Ikke nok med det, han hadde kraftig astma.. Han går på med flere ganger daglig.
Fikk også "astmakurs". Der hjelper de deg og ikke feier deg under som hysterisk..[:)]