Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leverer og de går hjem fra sfo selv
Hva tenker du er forskjell på å bli levert og på å gå hjem selv? Jeg tenker jo at klarer man det ene, så klarer man også det andre. Er det tryggheten du har på at hun har kommet frem som er viktig for deg?
Har du gitt beskjed på SFO når de skal gå hjem, ringer du hver dag og gir beskjed eller hvordan fungerer det?
Jeg leverer på skolen fordi jeg reiser på jobb 20 min før skolen begynnerde er ikke på sfo på morningen.
Jeg har gitt beskjed om at se skal gå hjem til gitte klokkeslett, så det er notert på sfo![]()
Jeg både leverer og henter. Han går i første.
Tenkte å prøve i løpet av våren. Kommer at på når han selv har lyst.Når tenker du at han skal gå alene da?
Det er vel noen som går på SFO om morgenen også, eller tar jeg helt feil?
Han gikk på SFO i første klasse og vi fikk beskjed om å følge og hente. Det hendte noen morgener at jeg høygravid med bekkenløsning, is og glatt vei og dårlig tid til sykehustime slapp han av på parkeringsplassen og sendte en mld om at han kom. Han var som regel ikke på SFO på morgenen og pleide å gå fra parkeringsplassen alene til skolen. Fra andre klasse har han gått hjemmefra alene.