Dere med barn i BHG

CathogBen

Elsker forumet
Lar dere vogna til barnet stå i BHG hele tiden?

Vi tenkte å gjøre det når han starter, og så kjøpe en grei sportsvogn til hjemmebruk.

Ja, det gjorde vi. Hadde OTHen hjemme og Simoen i barnehagen. Stress å dra den med seg hjem hele tiden!

Jeg har ikke bil, så jeg går til og fra barnehagen. Tar med vogna frem og tilbake hver dag. Overhode ikke noe stress, må jo ha en plass å gjøre av ungen :) Ser at de fleste andre har en vogn stående i barnehagen og en annen hjemme, da....

Jeg går også frem og tilbake til barnehagen hver dag, så bruker den samme vognen og lar den stå i barnehagen til hentetid. Dersom må kjøre, skjønner jeg at det kan være praktisk å bare la vognen stå da.

Jepp! I barnehagen sover han i Briovogna som står der også triller vi Emmaljunga Scootern her hjemme. Evt. til og fra barnehagen hvis jeg har god tid [:)]

Fekk ei ekstra gamal vogn som me hadde ståande i bhg heile tida .. ville ikkje setja simoen der [:)] .. den brukte me heima ..

Hadde vognen i bhg hele tiden, da store fortsatt sov på dagen.
Veldig kjekt å ha den stående der, og om jeg gikk og leverte, så brukte vi bare trillen.
De setter også vognene inn når dagen er ferdig, så er jo ikke noe værre å ha det stående der, enn hjemme i boden [:)]

Jeg gikk hver dag da eldste fortsatt sov i barnehagen, så da fikk vogna stå der om dagen og vi trillet hjem igjen på ettermiddagen. Sist vinter når det var bitende kaldt, sto vogna permanent i barnehagen på ukedagene, så tok vi den hjem til helga. (Måtte kjøre bil pga. minste var nyfødt)

Vi triller fram og tilbake.
Bruker ikke miljøverstingbilen når det tar 10 min å gå [8D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Vi triller fram og tilbake.
Bruker ikke miljøverstingbilen når det tar 10 min å gå [8D]

Hvis jeg skal ha sjans til å rekke første forelesning, har jeg ikke 20 minutter å avse engang jeg altså. For vi bor sånn ca 10 min unna vi også. Da må vi stå og vente på at de skal slippe oss inn 07.15 på en prikk i så fall [8|]

Men har jeg dårlig samvittighet for at jeg kjører bil for det? Ja [&o]

Tok den med hjem på Onsdag, hun hadde bare mandag og onsdag i bhg mens hun enda sov der [:)]

Back
Topp