Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men setter ikke de ansatte opp ferien etter når barna er borte da? Altså, dere må si ifra om ferie før dere vet ferien til personalet..?Her får vi vite hvem som har ferie når. Kjekt å vite hvor mye bemanning det er i barnehagen til enhver tid slik at vi kan legge ferien til den tiden flest av de ansatte er borte
Samme herNei, det trenger jeg ikke å vite. Bhg. har stengt i 3 uker, så de har fri da. Ellers så er jeg like fornøyd med alle, så trenger ikke å vite når den eller den har ferie.
Før vi begynte med sommerstengt så passet vi alltid på at det var voksne fra hver avd på jobb gjennom hele sommeren. Men kanskje bare en. Men vi var felles på huset.Det har jeg opplyst om ja. Ikke hvert år tror jeg, men synes det er greit for foreldrene å vite når det ikke er noen fra avdelingen på jobb og hvem som evt møter dem etter ferien. Vi har ikke sommerstengt og er dermed mer avhengig av vikarer i ferieavviklingen..
Vi prøver så godt det lar seg gjøre hos oss også, men det er ikke alltid det går opp hvis alle skal ha 5 uker hver. Men vi kjenner jo barna på de andre avdelingene også, og jobber tett med «samarbeidsavdelingen» så det går fint. Bruker også kjente vikarer. Men jeg opplever at noen foreldre synes det er greit å vite hvilke voksne som er tilstede. Mange bryr seg ikke..Før vi begynte med sommerstengt så passet vi alltid på at det var voksne fra hver avd på jobb gjennom hele sommeren. Men kanskje bare en. Men vi var felles på huset.