Dere med barn i andre klasse

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Når er de i seng, og er ferdig lest og sunget for på hverdager og i helgen?

I seng kl 19, sover 19:45 :) helger og ukedager :) han takler ikke endringer spesielt godt så må følge rutiner nøyaktig selv om det er helg :)

Sånn rundt 20 -20.30.
Hektisk hverdag hvor jeg er alene med barna. Med aktiviteter etter skolen så blir det sånn.
De har ikke aktiviteter hver dag hvert barn, men aktiviteter forskjellige dager. Så siden jeg er alene blir legginga automatisk sent

Sånn rundt 20 -20.30.
Hektisk hverdag hvor jeg er alene med barna. Med aktiviteter etter skolen så blir det sånn.
De har ikke aktiviteter hver dag hvert barn, men aktiviteter forskjellige dager. Så siden jeg er alene blir legginga automatisk sent
Er nok flere som ikke er alene foreldre som sliter med den..

Noen flere?

I hverdagen er han i seng 20, men han sovner ikke før i 21 tia.... I helgene er han i seng alt mellom 20-22. Sovner fort hvis han legger seg sent eller har rangla... :) Som regel leser vi ei bok eller et kapittel hvis boka er lang... Det tar vel ca 20 min før vi går ut av rommet.

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Min legger seg 20.00 og sovner kanskje 20.30. Våkner av seg selv kl. 06.30 så han trenger ikke all verden av søvn!

Min var i seng kl 20 i ukedagene, i helgene var han oppe til 22.
Opp kl 7 i ukedagene, i helgene sov han til både 9 og ti

I fjor når hu gikk i 2klasse la hu seg 1915 og leste selv til 1930. Før hu sovna kjapt. Vi synger ikke eller leser for henne. Hu hører på en cd og leser alene. Det har hu likt best alltid. Hu står opp rundt 0700 tiden.

I helgene la hu seg 2130 og står opp i 0900 tiden.

Ferdig stelt og i seng og sunge for og klar til å sove ca 20.30. Sovnar som regel rundt 21, kanskje litt etter. Har jobba mykje med søvn og leggerutiner, før sovna ho ikkje før 22/22.30.

Ho våknar mellom 6.45 og 7.30.

Vi held på leggerutinene i helga, med mindre det er noko heilt spesielt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Min mellomste går i 1.klasse da, men er i seng rundt 19-20. Prøver å få henne i seng senest 19.30.
Eldste prøver jeg å få i seng før 20.30, han går riktig nok i 6 kl. da :P :)

Legger seg mellom 19 og 19.15. Leser til 19.30. Da er det natt. Sovner innen kl 20.00 og er våken alt mellom 5.30 og 6.00.

Holder på leggetida i helga nokså (oppe til 19.30) fordi vi ellers har en gutt som ikke får lagt seg greit og dermed blir natta dårlig

legger seg 1930. står opp kl 7. sovner aldri før kl 21 da....

i helene er det litt senere men står da opp kl 630....

Min er i seng mellom 19 og 21, både ukedager og helg. Har de aktivitet en dag så er de sent i seng, har de ikke så er de tidlig i seng.

Back
Topp