dere med barn fra før :-)

MammaMilla2

gleder oss veldig til nr 2 <3
*MIA*
Er det noen som har et annerledes svangerskap denne gangen? :-) tenker og på dere med et annet kjønn fra før enn det som er i magen? :-)

Ja. Sist gang hadde jeg ingen plager og var i toppform hele tiden og fikk jente. Denne gangen har jeg vært kjempekvalm og gått ned mange kilo, og kjenner at jeg får skikkelig vondt i korsryggen og rompa av og til som også er utrolig irriterende, fikk vite idag at det er en gutt ;)

Jeg hadde ingen plager med jenta mi. magen kom sent, og følte meg helt topp, så og si hele svangerskapet, brukte mine vanlige olabukser frem til uke 18/19.. Denne gangen har jeg vært dårlig, trøtt, kvalm og siden jeg tok graviditetstesten gikk, ned endel kilo( Hadde ikke så alt for mye og ta av fra før) så ble nok veldig sliten av dette også, magen kom fort, og mine olabukser kunne jeg se langt etter og bruke fra uke 7.. Dro på tidlig UL. og det viste seg og være to små hjerter! <3 så det er jo hvorfor ting er så annerledes for min del.:) ny ultralyd neste torsdag, satser på og få vite kjønn da!!:D

Vet ikke kjønnet på babisen i magen, men mener at begge svangerskapene er rimelig like! Likevel litt vanskelig å avgjøre ettersom omstendighetene er så fryktelig forskjellige! Sist jobbet jeg fremtil uke 32, bodde i og pusset opp et oppussingsobjekt, uten kjøkken og andre møbler, seng fikk vi vel da jeg var rundt 30 uker på vei, like etter fikk vi kjøkken, og soafen kom da jeg var rundt uke 37. Denne gangen bor vi og ikke minst sover vi bra, jeg jobber ikke, men har en liten en på nå snart 1,5 år. Jeg har gått ned mye begge gangene, men værst var det sist. Var kvalmere sist, men det var kanskje fordi jeg ikke fikk spist skikkelig, måtte i tillegg opp grytidlig, nå kan jeg sove til 10-11 :)

Her hat ingen vært like. Var skikkelig dårlig med nr 1 og to som er gutt og jente. Nå var jeg veldig kvalm, men sliter med bekkenet og har åreknuter som sist. Ellers er jeg i fin form om dagen, bare litt smerter hele tiden;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Merker ingen forskjell fra sist, symptomene har vært det samme. Superfølsomme brystvorter har vært første tegn. Deretter kvalme som gradvis avtok i uke 11.. Hadde endel plager med bekkenet sist så håper jeg slipper litt bedre unna denne gangen. Får ta imot legens råd om enkle øvelser som forebygger...

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye er likt denne gangen, som første, men er også veldig mye som er ulikt! Så er veldig spent på hvem som gjemmer seg inni der, om det er jente eller gutt:).. Oul om 2uker gir oss forhåpentligvis svar:)

Sent from my iPad using BV Forum

Mer og lengre kvalm denne gang og bekkenløsning kom tidlig det slapp jeg sist. Venter jente nå og har gutt fra før :)

Her er det ganske så likt vil jeg si. Har jente fra før, og fikk se en liten gutt i dag på ul :-) gikk ned 7kg i starten begge gangene pga kvalme og liten appetitt. Ingen store plager enda, men fikk bekkenløsning og var plaga med masse kynnere som gikk over i tidlige rier sist, så det blir spennende å se om jeg slipper det denne gangen :-) ikke kasta opp i noen av svangerskapene.

Har merket mange forskjeller ja. Både mtp kvalme, cravings og symptomer. Jeg har gutt fra før og venter ei jente:)

10.04.14 tre skal bli fire <3

Jeg var helt sikker på at jeg ventet jente denne gangen (gutt sist) og jeg hadde rett! Har så mye hormonell hodepine denne gangen, hadde aldri det sist, kvalmen er enda verre (trodde ikke det var mulig!) og mye mer utflod... Alt i alt føltes det annerledes bare :) lykkelig for jente da, selv om jeg gjerne skulle vært foruten forandringene ;)

Lite kvalme, extrem halsbrann, litt bekkenplager, men et ganske greit svangerskap, merka lite før etter 15 uker ca. Fikk ei nydelig jente med mye hår:)
Nå er det extrem kvalme, plages med bekken, rygg, hodepine, merka tegn veldig tidlig, så lurer på om det er en liten gutt her:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig annerledes denne gangen! Sist var jeg veldig kvalm og lenge kvalm. Da fikk jeg jente. Nå har jeg omtrent ikke vært kvalm og venter gutt :-)

Jeg har bare blitt gradvis dårligere for hvert svangerskap.. Har jente, gutt og venter nå gutt..

Ganske like, men litt forskjellige.
1. Ikke kvalm til vanlig, men ble bilsyk. Fikk dilla på løk. Gutt.
2. Ikke kvalm til vanlig, men ble bilsyk. Fikk dilla på paprika. Fikk veldig mørkere hår. Folk trodde jeg farget det. Gutt.
3. Ikke kvalm til vanlig, men ble bilsyk. Ikke dilla på noe, men fått kviser (Spesielt på halsen). Vet ikke kjønn. Tror jente.

Jeg er ikke gravid nå, men har hatt 3 like svangerskap :)

Helt forskjellige!!
Nr 1. Ingen plager, ikke kvalm, helt perfekt helt til uke 37 da fikk eg alvorlig svangerskapsforgiftning ! Prinsessen kom i uke 38 og var helt frisk :)

Nå med Nr.2 har eg vert utrolig kvalm, svimmel, trøtt, sliten og vondt i ryggen! Min største frykt er å få svangerskapsforgiftning igjen :/
Håper på det beste!! Venter en flott prins :)

Jeg har hatt minimalt med plager i svangerskapene mine.
Med nr 1 så hadde jeg virkelig ingen vondter før riene kom. Med nr 2 hadde jeg litt problemer med bekkenet. Begge gangene har jeg hatt halsbrann.
Gutt som nr 1 og jente som nr 2.
Nå venter vi en gutt og jeg føler det er veldig likt. Men kjenner allerede nå at bekkenet ikke er "normalt".

Back
Topp