Dere med barn fra før..

Kattla

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Skal dere kjøpe nytt utstyr og klær, eller bruker dere det dere har fra før?

Vi kommer til å bruke opp igjen alt, kanskje litt nye klær. Må kjøpe nye klær om det blir gutt:)

Jeg var ferdig med barn jeg, så alt ble solgt/gitt bort :P så her begynner vi helt på nytt :)

Skal bruke det jeg har fra før av, kun tatt vare på det som er pent brukt.
Seng, vogn, bilstol, lekegrind, noe klær osv :) så har jeg noen ekstra ønsker i tilegg:)

Av utstyr mangler vi bare babysete til bilen og madrass til sprinkelsenga. Har ein del nøytralt tøy frå sist siden vi ikkje visste kjønn då, men dersom det blir gutt så må vi handle litt nytt :-)

Vi vil kjøpe en del nytt, men av det aller minste vil nok brukelitt opp igjen :) Har mye hjemmestrikket og slik, som blir perfekt nå til vinteren ;)

Ellers har vi bilstol med base og vugge som mannens bestefar har laget, som vi skal bruke om igjen :)
Vogn, seng og div andre småting må vi nesten kjøpe nytt.. Vi var jo egentlig ferdig vi også :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Vi kommer til å kjøpe det meste nytt. Jeg har gitt bort noe og ødelagt noe.. :P
Gleder meg stort (!!) til å handle inn baby klær, vogn, seng osv :D

Her har vi det meste av utstyret fra før, så det bruker vi igjen. Og blir det gutt har vi masse klær, men blir nok noe nytt uansett.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Her rakk vi jo ikke å sette unna stort fra førstemann før vi oppdaget at spiren var der.. Så her blir det gjenbruk av alt utstyr, og noen klær om det passer med fargen. Men litt nytt blir det nok, kan jo ikke arve alt heller :-)
Mangler vippestol og evt sprinkelseng (hvis ikke storebror bytter seng før den tid)

Må kjøpe sprinkelseng, barnevogn og bilstol. Så vil jeg ha elektrisk brystpumpe denne gangen. Ellers har jeg alt tror jeg...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

kommer til å bruke d jeg har tatt vare på fra de andre men er ikke så mye siden det er noen år siden sistemann... så derblir nok endel nyinnkjøp men satser på å arve endel og

Dersom det blir jente må vi kjøpe en del nye klær. Alt etter gutten er jo blått.. ;) vil også ha ny barnevogn. Forsvinner nok litt penger denne gangen også! :)

Her ble det spart på det som kunne spares på av klær, men det er klart at man skal unne seg ny vogn da vi har litt bedre råd nå enn sist. Dersom det blir jente har jeg masse pent å bruke fra snuppa:hello2 blir det gutt, noe jeg ikke tror da men...ja da blir det shopping til man går i spinn laughing6

Har en del, men også kvittet meg med masse. Har spart på tøy og vogn. Blir det gutt må jeg nok ut å handle klær ja..

bruker det vi kan. når vi vet kjønnet, kommer jeg til å sortere de gamle klærne og se hva som kan brukes og ikke :)
men vil kjøpe noen nye ting da! det er jo så koselig! hehe! skal ha en tripptrapp stol til. med den infant greia. husker ikke hva den het. men sist pata jeg i vippestolen og nå vil jeg gjerne at vi skal kunne sitte ved bordet alle sammen.
også vil jeg uansett kjøpe litt nye klær. bare for å kose meg! hehe

Vi har alt i hus! Må nok fornye litt dersom det blir en gutt.. Ellers har vi mer enn nok:)
Men, jeg skal skaffe meg en babybjørn vippestol - jeg har en annen, og den liker jeg ikke..

Skal ha det meste nytt ja!!! Jentene mine er født i 1996 og 2000, så da sier det seg selv at det er lov med nytt :-) Jeg har tatt vare på noe klær, leker, tepper som jeg skal se på...om det kan brukes, men alt av sånn grunnleggende utstyr blir nytt :-)

Får vi gutt igjen har vi drt meste, får vi jente får jeg alt av bestevenninna mi som venter jente i august :) av utstyr trenger vi kun å kjøpe seng :) er student denne gangen så da blir det gjenbruk :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

Vi mangler bilstol, madrass og vippestol :) lekegrind hadde eg ikke til storebror, så kjøper det vist eg ser det er behov for det når h*n kjem ut :) og vist det er jente, så mangler eg klær siden alt er gutteklær :D
Men noe klær vil nok bli kjøpt uansett tror eg ;)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Me vil bruke opp igjen alt som er mulig å bruke opp igjen :)
Om det blir gutt, blir det litt shopping, då me har minst av tøy i guttestil.
Blir det jente, blir det berre kosehandling :)
Skal også investere i stokke newborn sett til tripp trapp, må nok investere i en tripp trapp til, da begge de andre er i daglig bruk :)
Ønsker meg også vugge/leander i stova denne gongen. Så litt handel, men bruker alt som vi kan opp igjen!

Back
Topp