Dere med barn fra før

Ønsker<3

Elsker forumet
Noen som har lekehus i plast ute? Evt hvilket har dere? Vi har sett på det som er i ringobladet til 2999 kr o barna fikk penger med min kjære far så vi kan kjøpe de :):) noen med erfaringer?:)
*happy for at vi fikk penger så vi har råd til å kjøpe det * planen var egentlig at vi skulle spare alle sammen(både jeg,sambo og barna) men de slipper vi nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja mine blir 5 og 3 så tenker det er perfekt :) har du bilde av deres lekehus?

Så kjekt!!! Mannen har snakket om å bygge ett i 3 år nå.. Kanskje det kommer en vakker dag? Lykke til med valget :-))

Har lurt på å kjøpe et slikt, men har mer lyst på ei trehytte. Plastik liksom..... :O

Ja, de er det men holder jo deretter også da om man vedlikeholder. Og så kan det bli redskapsbod når ungene blir store ;) sambo vil iallefall ikke ha noen plasthytte, så jeg regner med han tar hammeren fatt og snekrer en hytte når han får tid. Neppe i år siden vi skal grave opp rundt huset...

Ja de er jo sant, men tenker at dei i plast bør jo være litt kvalitet siden dei koster 3000 liksom:p sambo er ikke noen snekrer så da blir de i plastikk her iallefall ;)

Vi er kjempe fornøyd. .. når det har vært fint vær ute så har de lekt med plastikk huset.. er det regnvær har de vært inni den andre :)

Back
Topp