Dere med barn fra før

tigerbebis

Gift med forumet
Var det en sammenheng mellom aktivitetsnivået på barnet mens det lå i magen og etter at det kom ut? 

Her var det full baluba i magen, og gutten lå ALDRI stille når han kom ut! Kroppen gikk i ett, og han var tidlig ute med det meste. 

Er litt spent på om det henger sammen, for lille bebisen i magen har starta med samme greia - tror han/hun aldri sover, omtrent! Hehe. Kunne godt ha tenkt meg en sovebaby denne gangen, siden storebror så og si aldri sov :P

Kjente igjenn noe med lite ellers. Hun har noen håndbevegelser hun jeg kjente under skambeinet i slutten av svangerskapet som hun også gjorde på utsiden de første ukene :)
Men ellers var hus mere våken og gira på utsiden enn insiden :P

Njaaa, han var ganske så aktiv inni magen. Men når han kom ut sov han utrolig mye. Det var ikke før han ble litt eldre at jeg merker at han er like aktiv. Men noe som han alltid har hatt, er at han er sterk. "Slagene/sparkene" inni magen kan godt måle seg med hvor sterk han er nå (selv om han ikke går rundt og slår folk,altså ).

hei... ingen sammenheng med mine :) full fart i magen og rolige når de kom ut :)

Hadde eit heilt normalt aktivitetsnivå i magen og kom ut med kolikk som varte 24/7 i 2 måneder.. Så vil ikkje sei at det var noe samenheng der..

Min var veeeeldig aktiv i magen, og har vært og er enda veeldig rolig på utsiden. Helt normalt aktiv, og kan sitte i ro i massevis :)

Back
Topp