Dere med barn fra før, tok dere 3D? og kommer dere til å gjøre det denne gangen?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Dere med barn fra før, tok dere 3D? og kommer dere til å gjøre det denne gangen? Hvis nei, hvorfor ikke?

Nei. Tok ikke med de andre. Og tar det nok ikke nå heller. Økonomi.

Gjorde det med forrige og gjør det nok med denne om økonomien strekker til så begge kan ha til babyboken sin:)

Dere med barn fra før, tok dere 3D? og kommer dere til å gjøre det denne gangen? Hvis nei, hvorfor ikke?

Ja, men betalte ikke for det:) Fikk det på sykehuset (St.Olavs), jeg hadde riktignok ekstra oppfølging da. Så tror det fineste bildet var fra uke 32 :)

De prøvde litt i 3D på TUL (13+2) også, men de bildene ville jeg ikke ha :hilarious: For å si det sånn var det intet som var sjarmerende med det fjeset! Mer for å gi mareritt:shy:

Tok ikke sist,og kommer heller ikke til å gjøre det nå :) Tenker at vanlig ul holder, også får resten være suprise på fødsel :Heartred

Jeg har tatt 3D på alle mine, inkludert hu som er i magen nå. Kommer også til å bestille en ny 3D om noen uker. Jeg er litt ul-junkie.

Kan forstå de som prinsipielt er imot ultralyder som utføres for underholdning.
Under en ultralyd får en et unikt innblikk i hvordan det står til på innsiden, en uvøren ul-operatør kan lett skape unødig bekymring hos en årvåken mor/far som analyserer hvert ord/mangel på ord, eller enda verre at det blir satt igang utredninger på bakgrunn av feil analyser. Enkelte utredninger innebærer risiko for fosteret.

Tok det med forrige, men tror ikke jeg gjør det denne gangen. Ingen annen årsak enn at det er dyrt med privat UL.

Sniker fra juli.
Tok ikke med nr1&2. Tok med nr3. Blir ikke å ta med nr4. Synes ikke det var verdt det.

Jeg har veldig lyst til å prøve 3D og ta med våre 3 ungdommer på dette

Hadde 3D med første.. Men ikke med nr 2 og nr 3.. Kommer ikke til å ta det denne gangen heller tror jeg :)

Tok 3d med første, kommer ikke til å komme nå. Da jeg ikke syns det var verdt det.

Jeg tok ikke med første. Jeg fikk vel og merke som noen andre her to 3D bilder på sykehuset i forbindelse med vekstkontroll. Hadde ikke tatt om jeg ikke hadde fått disse heller og har ikke planer om å ta nå.

Tok ikke med forrige, følte ikke behov for det. Gjør det ikke denne gangen heller. Jeg bruker heller penger på og rammer inn fine nyfødtbilder enn et 3D bilde fra da ungen var i magen. Hadde jeg uansett skulle dratt på ultralyd for noe annet og dermed fått tilbud om 3D så er det mulig jeg kunne lagt på noen kr for å få bildene.

Jeg har 3 barn fra før og har alltid fått 3D UL på den ordinære ultralyden. Aldri betalt noe. Denne gangen fikk jeg 3D både i uke 12 og uke 19, men babyen har ligget med ansiktet inn i morkaken begge gangene så ingen fine bilder..
Hvor i landet bor dere som må betale for 3D? Jeg har tatt alle UL på i Skien eller Porsgrunn.

Back
Topp