dere med barn fra før, rundt 3 år

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
skal dere vaksinere deres barn? Tenker jo at de går jo i bhg og kan fortere bli smittet av ulumsketen...og dermed komme hjem å smitte babyen også...

Pernille er bare 2 da, men allikevel.. [;)] Jeg aner ikke! Men jeg syns jo det blir litt rart å beskytte meg selv, å ikke henne? (begynner å helle mot å ta vaksinen..) Huff, vanskelig.. [8|]

Åå, herregud det har jeg ikke tenkt på engang! Sliter jo med og bestemme meg for om jeg skal ta eller ikke...

Men om jeg tar så har jeg jo "utsatt" ett av mine barn for den så da tror jeg att han andre også skal ta den.

Har tenkt til det ja.

Gutten min blir 3 år i november og har astma, så han skal ta vaksina samtidig som meg. Må nok sende sambo også siden han har astma også...[&:]

Jeg aner rett og slett ikke! Min gutt er jo ikke i bhg, men jeg vill jo gjerne beskytte han mot dette.. Men samtidig så syns jeg det er en vanskelig avgjørelse å ta i det hele tatt! Mulig jeg venter det litt an..

Vi har bestemt oss for at alle skal vaksineres så snart det blir tilgjengelig...

Jeg tok i dag, sambo og 6-åringen tar når de får den.

godt å høre. Vi komme nok også til å gjøre det samme. Jeg skal til legen på onsdag, får vel da vite om når jeg får tatt den, og så får jeg høre om når snuppa og sambo kan få tatt den også.

Nå har de jo gått vekk i fra at det kun er de over tre år som kan vaksnieres..nå skal de jo kunne få vaksine fra 6mnd alder.. Kristoffer skal få vaksinen.. Hvis han kan få den med meg imorgen gjør han det og hvis ikke får jeg gå tilbake og vaksinere han når det er mulig..[:)]

Min yngste sønn er 4 år og vi har vaksinert ham.. Viktig at alle i familien er vaksinert når den lille kommer [:D]

Back
Topp