Dere med barn fra før har de hatt vannkopper?

Lykkemor`

Glad i forumet
Jeg måtte hente en febersyk jente fra bhg i går og når hun våknet i dag så har hu fortsatt feber og så flere røde prikker! Så hørte jeg istad at det går litt vannkopper i bhg, så det er store muligheter for at hun har fått det, men et lite håp at det ikke er det! Da det passer dårlig siden vi reiser på fjellet i morgen, men hvordan var barna deres også det noen som reiste bort når de hadde det?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Mine var i super form;) klaget ikke på kløe mer enn et par ganger.. smurte de, og ikke no mer;) ikke noe feber heller:) de hadde det for bare et par uker siden og de er 4 og et halvt:)

Nå kommer det flere, så det er nok vannkopper! Håper det blir så greit her og :))

Min ble først dårlig etter tre dager med prikker... Da kom feberen, køen og suttringen.. Men etter tre fire dager ble han bedre:)

Begge mine hadde det før jul, og de var ganske forskjellige.. eldste hadde få prikker, litt feber og slapp men klødde ikke, mens minste var full i prikker,holdt på å klø seg i hel, hadde vannkopper over ALT, lignet en kjøttkake allover, hadde ikke noe særlig feber... Kjøpte en spray på apoteket, A-derma Cytelium , og den var fantastisk :)

Nå er endelig beboerne borte! Satt i tre dager og jenta er blid igjen :) Deilig, men mye prikker. Kjpte noe hvitvask for å smøre på!

Back
Topp