Dere med barn fra før av?

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Hvordan har dere tenkt å dele nyheten med de som skal bli storebror/storesøster?
Selv har jeg kjøpt en genser til gutten min på fem som lenge har mast om å bli storebror.. På genseren står det "HURRA! Jeg skal bli storebror!!!" Sammen skal vi lese hva som står på genseren. Vet jeg kommer til å grine meg ihel! Så tenkte jeg å ta han med til mamma og pappa samme dag med genseren på :)

Hvordan har dere tenkt å dele nyheten med de som skal bli storebror/storesøster?
Selv har jeg kjøpt en genser til gutten min på fem som lenge har mast om å bli storebror.. På genseren står det "HURRA! Jeg skal bli storebror!!!" Sammen skal vi lese hva som står på genseren. Vet jeg kommer til å grine meg ihel! Så tenkte jeg å ta han med til mamma og pappa samme dag med genseren på :)
Så koselig ! Her er snupp alt for liten til å forstå det enda :( hun er 1 år nå..

Så koselig ! Her er snupp alt for liten til å forstå det enda :( hun er 1 år nå..
Ja jeg gleder meg! Vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg ;)
Kjedelig når minien ikke forstår, men veldig kjekt med så liten aldersforskjell ;)

Last edited:
Jeg tenker å bare fortelle ho d. Forhåpentligvis klarer jeg å holde d hemmelig frem til oul. Da er nok kalenderen for neste år klar, så da kan jeg vise ho hvilke mnd bebissen kommer(lager fotokalender hvert år, og ho er vant m å skifte hver mnd), og jeg kan fortelle om d blir gutt eller jente. Mi blir 5 i mars.

Jeg tenker å bare fortelle ho d. Forhåpentligvis klarer jeg å holde d hemmelig frem til oul. Da er nok kalenderen for neste år klar, så da kan jeg vise ho hvilke mnd bebissen kommer(lager fotokalender hvert år, og ho er vant m å skifte hver mnd), og jeg kan fortelle om d blir gutt eller jente. Mi blir 5 i mars.
Så koselig :) oi klarer du å holde deg så lenge? Flink du er da:)

Så koselig :) oi klarer du å holde deg så lenge? Flink du er da:)
Tenker d skal gå fint om ikke for mange andre vet.. D mest kritiske har jo vært no når eg har vært sykemeldt og dårlig. Ser de lurer på meg i Bhg:) tenker d er å gjøre ho en bjørnetjeneste å fortelle d tidlig. D blir så lenge å vente og dette har ho ønsket seg i mange år. I tillegg har ho så inderlig lyst på lillesøster, så greit å vite kjønnet når ho får vite... Ho godtar svaret mitt nå om at eg ikke e helt i form. Så da e d bare t å krysse fingrene for at planen blir gjennomført ;)

Får en t-skjorte og ultralyd bilde av oss på kvelden etter 12 ukers ultralyden ( 3desember ) :)

Står på engelsk på t-skjorta og hun kan ikke lese enda så må jo forklare det da, men hun har vært veldig opptatt av å se på ultralyd bildene fra hun selv lå i magen i det siste, så tror at ultralyd bildet vil gi henne en anelse :D

Gleder oss utrolig for hun har ønsket seg dette sååå lenge, så bare håper at alt er bra 3 desember så vi kan fortelle det da :)

ImageUploadedByBV Forum1445787312.817457.jpg

Hun er så liten så hun skjønner ikke noe uansett ;)
Men hun er veldig sjalu så spent på hvordan det skal gå!

Jeg har tenkt å kjøpe t-shirt med tekst på, men samtidig vil jeg at hun skal fortelle det til familien, noe kommer til å synes er såååå stas :-) <3

Back
Topp