Dere med barn fra før ang graviditetes symptomer og kjønn:)

Engel

Forelsket i forumet

Hadde vert artig å se om det er noe sammenheng mellom det:)

Selv har vi 3 jenter og en liten gutt.

Med alle jentene var jeg kvalm, veldig hormonell at jeg ble lei og gråt lett.

Gutten var jeg ikke noe særlig kvalm, mye hodeverk, hormonelt sint. Pleide og si at jeg ikke merka noe av graviditeten da jeg var gravid med gutten, så tror også jeg har en liten gutt i magen denne gang:)

Sist kastet jeg opp fra uke 5 ca, hver gang jeg hadde sitti på med buss, bil eller tog måtte jeg løpe til nærmeste toalett hehe 
Var veldig mye kvalm... 
Slik er det ikke denne gangen, jeg er ofte litt småuggen og sjokolade f.eks kommer ikke på tale, men ellers er ting ganske bra :D

Sist hadde jeg ganske ustabilt humør, jeg pleier å ha uendelig lang lunte, men ikke når jeg er gravid. Det gjelder denne gangen også *knis*

Sist var jeg så trøtt at jeg sovnet overalt hele tiden, det er jeg ikke enda i hvertfall. Jeg er mye mer trøtt, og sover en god del mer enn før jeg ble gravid, men sist var det så ekstremt at jeg måtte sette på vekkeklokke på bussen! :P

Tjaaaaa... Og så sviktet kneet mitt ofte, det gjør det nå også, men det var kun i starten sist så håper det gir seg fort denne gangen også

Sist slet jeg også med at brystvortene gjorde grusomt vondt når jeg frøs. har kjent antydninger nå også men ikke mer enn det heldigvis!! Håper jeg slipper denne gang... 

Denne gangen har jeg derimot blødd en del neseblod, første gang siden barnehagen!! Jeg hadde murringer helt i starten av svangerskapet, ingen av disse to tingene hadde jeg sist :)

Det er definitivt forskjellige svangerskap... dette ble langt *knis*

Nå er jeg bare 4+0, så ikke så mye symptomer ennå. Men VELDIG hodepine... :S

Hadde det samme med sønnen min, var moderat kvalm (spydde aldri), mistet lysten på middag og alt som var søtt, og ble hekta på lakris og surt godteri :)

Spent på om det blir likt sist svangerskap eller ulikt :) Hadde jo vært stas med en liten søster :)

Har ei jente, og da var jeg trøtt helt fra begynnelsen av, og veldig kvalm og oppkast hver dag fra 3 mnd og det varte hvertfall ett par mnd. Nå merker jeg ingenting, og det er en god start. Er 6 uker nå.

Hadde et veldig greit svangerskap sist. Var kvalm fra uke 6-9. Ellers var jeg konstant trøtt og var klar for senga kl 8 på kvelden :P Denne gang er ikke symtomene kommet så veldig tilsyne, utenom å være stuptrøtt. Men nå er jeg bare 5+3 så er fortsatt veldig tidlig. Ventet gutt sist.

Back
Topp