Sist kastet jeg opp fra uke 5 ca, hver gang jeg hadde sitti på med buss, bil eller tog måtte jeg løpe til nærmeste toalett hehe
Var veldig mye kvalm...
Slik er det ikke denne gangen, jeg er ofte litt småuggen og sjokolade f.eks kommer ikke på tale, men ellers er ting ganske bra :D
Sist hadde jeg ganske ustabilt humør, jeg pleier å ha uendelig lang lunte, men ikke når jeg er gravid. Det gjelder denne gangen også *knis*
Sist var jeg så trøtt at jeg sovnet overalt hele tiden, det er jeg ikke enda i hvertfall. Jeg er mye mer trøtt, og sover en god del mer enn før jeg ble gravid, men sist var det så ekstremt at jeg måtte sette på vekkeklokke på bussen! :P
Tjaaaaa... Og så sviktet kneet mitt ofte, det gjør det nå også, men det var kun i starten sist så håper det gir seg fort denne gangen også
Sist slet jeg også med at brystvortene gjorde grusomt vondt når jeg frøs. har kjent antydninger nå også men ikke mer enn det heldigvis!! Håper jeg slipper denne gang...
Denne gangen har jeg derimot blødd en del neseblod, første gang siden barnehagen!! Jeg hadde murringer helt i starten av svangerskapet, ingen av disse to tingene hadde jeg sist :)
Det er definitivt forskjellige svangerskap... dette ble langt *knis*