Dere med barn av samme kjønn?

Så trist å høre om spiren deres... :(


Jeg har 2 jenter og skal helt klart ha en til... Innerst inne håper jeg på jente... :p men mannen vil ha en til for han vil ha gutt... Hehe... Så tenker jeg jo at det er spennende å få oppleve begge deler da... Tenker at om dere er så i tvil kan det vel være at derer angrer på valget om å ikke få nr4 senere ;) valget om å få et barn angrer man jo ikke på :p
 
Uff, så trist å høre :(

Vi har 2 gutter :) Både mannen og jeg har vært veldig lite opphengt i kjønn egentlig. Nr 3 kommer om noen år, men det er fordi vi i utgangspunktet vil ha 3 uansett. Om det er gutt eller jente er ikke så farlig. Trodde kanskje jeg kom til å ønske at Nr 3 skulle bli jente, men jeg gjør ikke det likevel :)
 
Jeg har en av hver.
Hvis jeg skal si det helt ærlig, var ønske om en jente stort!
Om dette hadde vært en gutt hadde vi helt sikkert prøvd på en til. Ikke det at jeg hadde vært noe mindre glad i gutten. Tror det er ganske normalt å ønske seg samme kjønn som seg selv :) Nå som vi har en av hver, om vi eventuelt får en til, spiller det ingen trille om hvilket kjønn det er.
Spurte en venninne av meg som har 3 gutter. Hun sa hun var helt ferdig med unger, men om hun hadde blitt 100% garantert en jente neste gang. Da hadde hun fått en til, men ikke uten en garanti.
 
Så trist at du har spontanabortert! Stor klem! Vi har to gutter og vil ha et barn til om noen år, om det blir en lillesøster eller en bittelillebror er ikke så farlig. Fordeler uansett hva det blir :)
 
Leit å høre at du mistet. :/

Jeg har to jenter. Skal ikke ha flere. :)
Er jo et økonomisk aspekt også, og barna skal følges opp. 3 hadde nok gått fint, men er godt fornøyd med to fine jenter. Hva man har kapasitet til er jo så klart helt individuelt. :)
 
Leit å høre :-( opplevde det samme mellom nr to og tre. Fikk først to gutter å begge ville gjerne ha en til. Ble gravid og mistet i uke 8. Ble raskt gravid igjen å fikk ei jente <3 innrømmer lett at jeg ville ha begge kjønn.
Det var ikke egentlig noe desperat ønske dog. Jeg hadde blitt like glad for en gutt til men når jenta kom var det litt ekstra gøy å nå føler vi at vi har den familien vi ønsker oss
 
Back
Topp