Dere med barn 3år+

camilla82

Elsker forumet
Griner de mye om natta?

Her er det mye grining om natta. I dag f.eks. han står opp for å gå på do, og begynner å gråte da han ikke får på se trusa,jeg flyr opp hjelper han og han legger seg, jeg går ned, etter 5min griner han igjen,jeg flyr opp,han skal ha vann og vekker lillebroren[:-] han drikke vann på badet, går og legger seg,,sovner og smågriner i søvne. Lillebroren holder et leven i 1 time før han sovner[:-][:-]

Hender han gråter, men da er det en logisk grunn til det. Mistet noe han ikke finner igjen i senga eller at han må på do....

Ingen fler??

Tror det har litt med pustestoppene også, men han sutrer lett på dagtid også.. det er vel kanskje en av disse periodene man bare må igjennom?
Men jeg blir bare så stressa,ihvertfall når han vekker lillebroren

hvis hun våkner og må på do eller er tørst, da griner hun og har vanskelig for å si hva hun vil.
Vi må spørre og gjette.
Men hun griner ikke så mye ellers nei.
Nå er hun snart fire da..

Vurderer å flytte en av barna på gjesterommet i en periode... minsten er så var på lyder og spesielt hvis han hører broren for da skal han nemlig leke...han er jo så glad i storebroren sin[:)]

Får se det an litt,blir ihvertfall ikke aktuelt å ha minsten våken sånn hver kveld og natt...

Mye suttring på dagtid en periode, men mamma "hørte" så dårlig når hun sutret så hun måtte slutte med det. Men denne sutringa på natt høres litt annerledes ut; så vet ikke om jeg har noen gode råd der, annet enn trøst....

Back
Topp