Dere med bad på ca 10kvm...

_C_

Forelsket i forumet
Kan dere vise meg bilde av badet deres?? Skal bygge nytt bad i fra bunnen av. Og trenger inspirasjon

Hva er målene på rommet?
Vi skal bygge på nytt og der blir et av badene på ca 10kvm, men det blir et langt smalt rom...

Du kan jo tegne opp bad inne på denne siden http://www.roomsketcher.com/no, men pass på! Du kan lett få dilla.P

Vi holder på å bygge bad på ca 9 kvm. Det blir et tilleggsbad i kjelleren, som vi også skal bruke som vaskerom. "Hovedbadet" oppe er mye mindre. Akkurat nå driver håndtverkerne å legger fliser, blir spennende å komme hjem fra jobben og se hva de har fått til i ettermiddag...

Rommet er kvadratisk. Planen er å ha en vegg med bare høye, hvite skap (til sengeklær, håndduker, skittentøy). På motsatt side av rommet skal vaskemaskin, toalett, vask og badekar stå. På den ene "sideveggen" er inngangsdøra, på den andre strekker badekaret seg nedover.

Vi har baderomsplater på veggene. Tre vegger er hvite, og en vegg (hvor badekaret står) er blå med mønster av avlange, små fliser. Vi tok bare sjangsen og kjøpte noe, klarer ikke helt å forestille meg hvordan det skal bli.....

Anbefaler alle som holder på med bad å lage dobbel dusj, helt genialt!!

Lovja skrev:
Anbefaler alle som holder på med bad å lage dobbel dusj, helt genialt!!

Vi skal ha det på hovedbadet:)

får ikke til å legge inn bilder, men vi har lyse fliser, dusjkabinett med steam og badekar i bunn.
dårlig ikea møbler, vil ha nye.
og to kommoder til guttene med klær.
og vaskemaskin

Får ikke til å legge inn bilder... Har sandfargede 30*60 cm fliser, med innslag av vertikale dobble rekker med 10*10 marmorfliser på hver vegg. Har dobbel dusj med glassvegger og fliser på gulv. Badekar. Klassisk form med løveføtter. Vegghengt toalett, og dobbelvaskeseksjon og lite enkelt skap utenom. Seksjonen er i hvitt klassisk utseende.. Har fått et lunt og klassisk bad : )

Martes skrev:
Badet er ikke helt klart, da vi er snart er ferdig med å bygge hus. Store badet er på ca 14.5 kvm. Vi har walk in dusj, dobbelservant, integrerte hyller og klessjakt
http://husdrommen.blogg.no/1317587598_dusjene_vre.html

Har skrevet en kommentar på det NYDELIGE badet ditt på bloggen din:)

Jeg digget dusjen din i 2.etasje. Husker du hvor mye den kostet? Renner vannet utenfor selve glasset når du dusjer eller er det en slags beskyttelse der (under glasset)?

dere er sikkert lei av bilder fra badet og kjøkkenet mitt, men er det eneste jeg faktisk har tatt skikkelig bilde av. haha. men her er det. tror badet er 12-13 kvm..har stor dusj i hjørnet, sånne glassdører, og badekar som er fliset inn med samme fliser som resten av badet, de 10x10 som er oppå møbelet...ja, og en do da selvsagt:P :)

Back
Topp