Dere med babyer. Når det er så kaldt ute, hva gjør dere da?

*Amalie mi*

Gift med forumet
Når det er over ti minus, er dere bare inne da?

Det er meldt bare kaldt hele uka, men jeg har jo ikke mulighet til å holde oss inne, er jo nødt til å gå på butikken. I tillegg har jeg en hudsykdom som gjør til at jeg er nødt til å dra til byen 2-3 dager i uken å ta lysbehandling, og dette er jo noe jeg må..

Så hva gjør dere da, går dere ut om dere må?

Er det virkelig så farlig å f.eks gå de fem minuttene til bussen?

Hun blir snart 7 mnd, og vi har vel opptil minus -17 i følge langtidsvarselet for Sør-Trøndelag. Haaaater kulde [:'(]

Her vi bor er det så og si aldri under 10 minus.

Men så lenge det bare er snakk om noen min til og fra bussen, så gjør det ingenting.
Men kanskje la være å gå på 2-timers tur i kulda

ORIGINAL: Solaa

hva med å henge et teppe over åpningen på vogna de korte turene? Det er jo ikke bra for dem å puste inn den kalde lufta, og de maser jo sånn om at det skaper dårlig pustemiljø å dekke til åpningen, men har man ikke noe valg, så er det vel bedre det, enn at de blir syke????

Enig i det ja.. Jeg tror at de fem minuttene til bussen ikke er så farlig å dekke til åpningen akkurat.. Med et helseteppe[:)]

Det går sikkert bra for helseteppen har lit store masker/hull så det blir ikkje heilt tett,sliter selv for tiden for over helga så skal største i barnehagen igjen og da må vi gå men så er det at eg ikkje for ut vogna no pga all snøen og dårlig brøyting[:@].Og da må eg ha han i bæreselen men så er det kaldt her og oppmot -10 men det er lit kaldere der bhgen ligger[&o]så eg veit ikkje hvordan eg skal løse det over helga også skal vi på helsestajonen og.

Nå er min gutt blitt litt gamlere, men vi er fremdeles inne når det er kaldere enn minus 10. Handling og slikt tar en av oss alene på ettermiddagene.

Back
Topp