Dere med Babybjörn Vippestol

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Er dere fornøyde? Har dere begynt å bruke den selv om de er så små enda?

Evt hvilket stoff ville dere hatt - mesh eller bomull? :) Vurderer å bestille, siden vi aldri fikk rotet oss til å kjøpe dette til mini her.

Har mesh, tror ikke stoffet har så mye å si (kanskje lettere å bare flekkvaske mesh). Har ikke begynt å bruke den til lillesøs enda, hun er bare 3,5 kg. Men storesøs har brukt den MYE. Elsket å sitte og få skikkelig fart. Og så kan den legges nesten helt flatt. Vært kjempefornøyd med vår, altså. Fikk den forøvrig anbefalt av flere. :)

Lille min har brukt den i noen uker nå, var sikkert ca 5 kg første gangen :-) Er veldig fornøyd med stolen :-) Har lånt den, så jeg har ikke bestemt stoff selv, men den jeg har er i bomull. Har allerede hatt den i vaskemaskinen et par ganger, så dersom mesh er enklest å tørke av uten å vaske hele ville jeg kanskje gått for det :-)

Jeg er kjempefornøyd. Vi har brukt den nesten helt fra starten. Hun sitter i den og pludrer så jeg får spist frokost og dusjet om morgenen. Hvis hun er våken når vi spiser middag sitter hun i den da også. Alltid blid og fornøyd i den stolen. Veldig koselig!

vi har en i mesh. kjøpt brukt. veldig fornøyd da den vipper lett. skal kjøpe sånn lekestativ å ha over etterhvert. hun blir fort utålmodig av å sitte i den, men kan sitte 10-15min hvis hun sitter foran TV :P da har hun noe å se på :P

Eira bruker vår innimellom, begynte når hun var ca 4 uker.
Tror vi har stoff, kjøpt i 2008, tror ikke mesh fantes da

ImageUploadedByBV Forum1458646821.229023.jpg
Her kjøpte vi sist uke og har brukt den siden vi kjøpte den (5 uker). Vil ikke sitte så lenge om gangen så sitter kanskje Max 15 min før han er lei, men da rekker jeg å dusje eller spise eller sette på en vaskemaskin :P

Vi elsker vår!!

Her bor nesten bebis i den. Helt avhengig. Må dessverre sitte å vippe den. Gleder meg til han blir stor nok til å vippe selv.
Så her vipper vi dagen lang, og han dupper av flere ganger. Den har reddet oss mye hehe :) veldig fornøyd.

Ja, vi er veldig fornøyd. Bruker den litt hver dag, når vi leker med storebror på gulvet:)

Her bor nesten bebis i den. Helt avhengig. Må dessverre sitte å vippe den. Gleder meg til han blir stor nok til å vippe selv.
Så her vipper vi dagen lang, og han dupper av flere ganger. Den har reddet oss mye hehe :) veldig fornøyd.
Det er ikke anbefalt å sitte for lenge, ikke bra for ryggen. :)

Tusen takk for mange gode erfaringer! :D
Tok med meg erfaringene til butikken idag. Var fast bestemt på mesh-stoff siden hun er så varm hun lille her. Men da jeg så den i butikken følte jeg hullene i mesh'en var større enn jeg egentlig hadde trodd - og så for meg at gulpet til lillegull her som er så tynt som vann fort kan bli et problem om stolen står på tepper e.l. med tanke på at hun gulpet 20 ganger til dagen, minst. Så vi endre opp med en mørkegrå med lysegrått i midten i sånn soft cotton. :)

Tusen takk for mange gode erfaringer! :D
Tok med meg erfaringene til butikken idag. Var fast bestemt på mesh-stoff siden hun er så varm hun lille her. Men da jeg så den i butikken følte jeg hullene i mesh'en var større enn jeg egentlig hadde trodd - og så for meg at gulpet til lillegull her som er så tynt som vann fort kan bli et problem om stolen står på tepper e.l. med tanke på at hun gulpet 20 ganger til dagen, minst. Så vi endre opp med en mørkegrå med lysegrått i midten i sånn soft cotton. :)
Samme farge som vi har :happy: Lillegutt er fortsatt litt liten for å sitte der ennå (føler jeg selv!:rolleyes:). Han var 3,3 kg forrige uke :)

Bruker den når jeg må gjøre noe men hun er ikke så stor fan enda! Jeg har teppe eller gulpefille i den sånn at jeg slipper evnt gulpeflekker!

Har den som vippestol på badet, da den ikke tar så stor plass. Super å sitte i mens jeg dusjer og ordner meg :)
Har en som gynger i stua siden den er større :)

Back
Topp