Dere med baby/små barn fra før...

Hamasita

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
...er det skadelig for baby i magen nå som livmoren er over skambeinet å ha barn/baby krabbene og lekende på magen? Min er 11 mnd og det blir mye leking, bæring og krabbing på magen min. Jeg strammer magemusklene, men er pittelitt bekymret for den i magen. Han hopper ikke på magen min, men ja, dere forstår hva jeg mener.

Hva gjør dere??

Har en på 13mnd og 10kg. Han får krabbe og leke, tenker så lenge det ikke gjør vondt går det bra. De ligger jo temmelig beskyttet. :) man kan jo ha sex uten at d er farlig: )

Det er bare å leke i vei. Og bære lille. Mini i magen er bra beskyttet mot slikt. Men skjønner godt bekymringen din. Tenkte akkurat på samme møte med eldste etter at me hadde mista tvillingane. Var livredd for noe som helst støt, både amå og store, mot magen. Nevnte det for legen eg gjekk til oppfølging hos på sjukehuset, og fekk beskjed om det var ingen fare. Så lenge det ikkje er kjempe kraftige slag/spark som gjer veldig vondt. Når eg venta nr.2 og 3(fram mot "slutten", da fekk eg beskjed om minst mulig påkjenning for kroppen. Men nå var dette uten om normalt svangerskap. Komplikasjoner med morkake funksjoner++) så bærte eg og leika som vanleg. Gjer det samme nå med ne.4. Kos deg med blivende storesøsken:happy::Heartred

Her er det ubehagelig, men jeg lar han styre. De ligge jo så beskyttet der inne at jeg kan ikke se at det kan skade på noe vis :)

Her kommer hun og setter seg på skrevs på magen min straks jeg legger meg ned. Yndlingsaktiviteten er gjerne å hoppe litt i tillegg. Hun får ikke hoppe så mye mer, men sitte får hun så lenge kvalmen tåler det ;)

Jeg har 2tette fra før. Jeg lekte meg å gutten klatret på magen min, skulle ofte kose babyen inni der også å da ble det gode "harde" klemmer. Frisk å fin baby kom til så det er bare å leke ivei, men lytt til kroppen :)

Back
Topp