Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
ORIGINAL: pandanita
ORIGINAL: Salsa82
Har en hingst men han trenger bare pleie på kvelden... [8D]
OMG, jeg tok ikke den før nå!!!! Leste gjennom tråden og tenkte, "hvorfor var den morsom? Så greit hun slipper å dra i stallen på morgenen da!"
[X(][&o][8|] Hahahha!!!
ORIGINAL: Tronetreg du er da Trone...ligner ikke deg det...hehe[:D][:D][:D]
ORIGINAL: pandanita
ORIGINAL: Salsa82
Har en hingst men han trenger bare pleie på kvelden... [8D]
OMG, jeg tok ikke den før nå!!!! Leste gjennom tråden og tenkte, "hvorfor var den morsom? Så greit hun slipper å dra i stallen på morgenen da!"
[X(][&o][8|] Hahahha!!!
ORIGINAL: Hårballen`s mamma
har en hest...en nydelig blanding av kaldblods og nordlandshest (25/75%), og får tid til det pga jeg har en samboer som liker at jeg har den hobbyen...trente han veldi mye i en periode da jeg skulle ha han i feltritt, men ettersom han ble sparket og måtte stå lenge, så er han blitt litt daff igjen...hehe!!
men som jeg tenker, man får tid til det man vil ha tid til...noen dager blir mere travle, men det går..heldigvis har jeg en hest som fint klarer og stå en dag eller to uten og rive i fra alt som er i boks og paddock..pluss jeg har en hestepasser som har han 1 dag i uka...noe jeg anbefaler!!
men åssen dette vil gå når arbeidet tar seg opp igjen, ja det blir nok noe stress...men som sagt man får tid til det man vil få tid til[:D][;)]
åssen hest er det du kan få? så gøy med flere heste intresserte her[:D][;)]
ORIGINAL: Tronenja....hmmm...ja ok[:D][:D][:D][:D]
Kan jeg skylde på minimaaalt med søvn den siste tiden? [8D]
utrolig flott han var[;)]
eneste du må passe på er jo det han er jo en unghest, pluss x-traver...ofte det at de ikke har den tålmogdigheten som min 13 år gamle ponnigamp til og stå litt om plutselig ikke tiden skal strekke til med tanker på våre små skjønne!!
forhør det godt om hvor mye omskollert han er, og om han har noen av travnykkene enda, som feks fort blir stressa på tur, venn a meg prøvde akk nå en omskolert traver, og den var knall gild med meg, for jeg er vant til og ha en hest som man må prate med, mer enn bruke sjenkler og tøyler...men med ho som ikke var vant til det så var det ikke klaff kan man si...det er en typisk trav ting...(håper du skjønte å jeg mente?)
føler det er noe rart siden den fikk mye skryt på bloggen, men ikke solgt/gitt bort enda?
for om alt stemmer så virker det som en knall gild hest, og ikke minst veldi vakker!!
åssen er du vandt med unghester i fra før av?
kan jo hende den kan være noe sprang emne, for deg som har drevet mye med det, for der sto det jo positivt om:)
igjen nydelig hest...[;)][;)]
og vis jeg virka demotiverende så var ikke det som var meninga...var bare at jeg har vært så mye med venn a meg for å se på hest i det siste, så blitt flinkere, til og minne folk på om å spør om ditt og datt...[;)][:D]
ORIGINAL: Una84litt det jeg au tenker at de tenker...og trist egentlig!! har en i stallen som har tenkt akk det samme om sin hest, og ho tar liv a den i dag...og det er tragisk!!så skjønner tanke gangen din...for jeg hadde tenkt helt likt[:D]
utrolig flott han var[;)]
eneste du må passe på er jo det han er jo en unghest, pluss x-traver...ofte det at de ikke har den tålmogdigheten som min 13 år gamle ponnigamp til og stå litt om plutselig ikke tiden skal strekke til med tanker på våre små skjønne!!
forhør det godt om hvor mye omskollert han er, og om han har noen av travnykkene enda, som feks fort blir stressa på tur, venn a meg prøvde akk nå en omskolert traver, og den var knall gild med meg, for jeg er vant til og ha en hest som man må prate med, mer enn bruke sjenkler og tøyler...men med ho som ikke var vant til det så var det ikke klaff kan man si...det er en typisk trav ting...(håper du skjønte å jeg mente?)
føler det er noe rart siden den fikk mye skryt på bloggen, men ikke solgt/gitt bort enda?
for om alt stemmer så virker det som en knall gild hest, og ikke minst veldi vakker!!
åssen er du vandt med unghester i fra før av?
kan jo hende den kan være noe sprang emne, for deg som har drevet mye med det, for der sto det jo positivt om:)
igjen nydelig hest...[;)][;)]
og vis jeg virka demotiverende så var ikke det som var meninga...var bare at jeg har vært så mye med venn a meg for å se på hest i det siste, så blitt flinkere, til og minne folk på om å spør om ditt og datt...[;)][:D]
Ja, det er derfor jeg lurer på hvordan dere har tid [:D] Har hatt unghester, ridd inn hester, kjørt inn hester, jobbet med hester (gjør jeg forsåvidt fortsatt), hatt egen stall med flere hester, har eksamen innen hestefag, vært på flere kurs innen horsemanship hos Jan Werner Vogel, ridd for Bjørn Johannesen, Lars Rasmussen, og han andre dansken i Vestfold som jeg ikke husker hva heter, og mange fler, alltid hatt strie hester, jobbet både som ridelærer og lærer innen hestefag, så nesten uansett hvordan hesten er så skulle det gått bra, men har nok rett og slett ikke tid [&o] eller økonomi for øyeblikket....
Ja, synes det virker som de ikke har prøvd noe som helst [&:] Bare "nei, nå har jeg ikke tid lenger, så vi får avlive den" [&:] Ville ikke vært første gang i såfall [:(] Uff, skulle så utrolig ønske jeg kunne ta den.......
er au ræva på navn...hehe!! hadde ikke husket at det var Peer, hadde det ikke vært for jeg akk skrevet mail m han for noen dager siden!
ja hadde vært kult og bo nærmere hverandre...her elsker Kevin forresten og være med i stallen...han blir gira når jeg sier, "skal vi gå og fore Odin???"[:D][:D][:D][:D]
ser ikke helt hvor du bor hen da...langt unna?hehe
ORIGINAL: Una84Arendal...;)
er au ræva på navn...hehe!! hadde ikke husket at det var Peer, hadde det ikke vært for jeg akk skrevet mail m han for noen dager siden!
ja hadde vært kult og bo nærmere hverandre...her elsker Kevin forresten og være med i stallen...han blir gira når jeg sier, "skal vi gå og fore Odin???"[:D][:D][:D][:D]
ser ikke helt hvor du bor hen da...langt unna?hehe
Bor i Fredrikstad, Østfold [:)] Hvor på Sørlandet bor du da? Hehe, hadde med Iselin på sprangstevne for litt siden og hun satt å gynga på armen når hun så de red, så lover godt [8D]