Dere med både jenter og gutter

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
Var svangerskapene veldig forkjellige? Sist venter jeg gutt og spiste mest frukt og grønnsaker. Hadde hverken lyst på søt eller junkfood. Denne gangen har jeg bare lyst på boller, kaker,sjokolade og annet søtt. Er i tillegg mye mer kvalm denne gang.

Hadde vært morsomt å høre om dere hadde forskjellige svangerskap med jente og gutt:)

Sniker fra september. Hadde to veldig forskjellige svangerskap og har en jente og en gutt. Men hadde omvendt av deg, søtsug med gutten og saltsug med jenta. Kvalm med gutten, kun to uker kvalm med jenta. Nå som det er tredje har jeg lyst på grønnsaker og frukt og er både svimmel og kvalm.

Helt like svangerskap. Ingen cravings.Lite symptomer og ingen kvalme :) Har to gutter fra før og venter en jente nå :)

Sniker fra september. Jeg hadde to identiske svangerskap med overkommelig kvalme og bekkenløsning. Første var gutt og nummer to jente. Det er 17 måneder mellom de så vet ikke om det har noe å si. Spiste litt sunnere med jenta men det var fordi jeg ammet og ting ble litt mer virkelig. Nå er jeg så kvalm at jeg funker ikke, men kjenner ingenting i bekkenet. Jeg ble jo aldri helt bra i bekkenet enda det er 5.5 år siden siste svangerskap men nå når positiv test kom er jeg plutselig helt fin.. regner med det blir å smelle etterhvert med smerter menoe tar det som det kommer :)

Back
Topp