Dere med avent manuell brystpumpe....

MammaMJ

Elsker forumet
Jeg sliter så ekstremt med å få ordentlig vakum i den etter sambo kokte den for meg sist..
Lurer på om jeg har satt den sammen feil..
Og da sitter jeg og tenker på den lille hvite greia med sånn "stjerne" på seg.
Jeg veit jeg er dårlig på å forklare, men hvis noen forstår hva jeg mener, hvilken vei skal den stjerna? Ned i det lille hullet som melka går ned? [8D]

ORIGINAL: singa

Den skal i det hullet fra undersiden. Fra den siden hvor flaska festes. Stjerna skal peke opp.

Jepp. Og pass på at gummidelene er helt tørre.

Tusen takk for hjelpen [:D]

Den skal i det hullet fra undersiden. Fra den siden hvor flaska festes. Stjerna skal peke opp.

jepp, men denne delen kan lett få litt slitasje, som påvirker vakumèt. Har du flere? Var med ekstra til meg...

Snakk om å föle seg teit da[8D]
Har alltid hatt den den andre veien jeg. Og det har funka, men ikke like bra sist ejg prövde. Fikk ikke vakuum. Har håndpumpet istedet, har gått fortere. (Er ikke min pumpe, så ejg har aldri lest bruksanvisninga)

syns ikke den avent greien er bra eg.bedre med automatisk.er leihvite knappetingen som lager ven å ioke få så mye ut når eg trenger det.men den hvite greien til vakumet er dårlig etter kokt den noen ganger for detter bare av.jeg mått skifte den.men koker aldri den delen igjenm....

Den stjerna skal være opp, hadde den ned en stund og skjønte ikke bæra-.. fikk jo ikke vakum[8D][;)]

Men nå fungerer (fungerte) den, tørr kokte hele pumpa for 2 dager siden... Så den satt fast i kjelen og hele dritten smelta!!!! at det går ann[:@][:o] 
Så nå må jeg kjøpe meg ny pumpe[:'(]

ORIGINAL: Marlene89

Den stjerna skal være opp, hadde den ned en stund og skjønte ikke bæra-.. fikk jo ikke vakum[8D][;)]

Men nå fungerer (fungerte) den, tørr kokte hele pumpa for 2 dager siden... Så den satt fast i kjelen og hele dritten smelta!!!! at det går ann[:@][:o] 
Så nå må jeg kjøpe meg ny pumpe[:'(]

Takk!
Bra det ikke bare er meg. Skulle koke noen plastleker etter sönnen för frökna fikk dem, og tror du ikke jeg var opptatt med noe helt annet enn å fölge med på det da?!
Fölte meg brått litt mer normal her.

Har også denne pumpa, og er ikke fornøyd.. Får nesten iikke ut melk hvis jeg ikke har spreng..

Stjernemønsteret skal opp mener jeg å huske [8D]

ORIGINAL: Trico

Har også denne pumpa, og er ikke fornøyd.. Får nesten iikke ut melk hvis jeg ikke har spreng..

kan signere denne! I begynnelsen var den kjempebra,da jeg lærte meg å bruke den! Men nå må jeg sitte og pumpe i hele evigheten før det strømmer på! [&:]

ORIGINAL: ladylovelylux

kan signere denne! I begynnelsen var den kjempebra,da jeg lærte meg å bruke den! Men nå må jeg sitte og pumpe i hele evigheten før det strømmer på! [&:]
enig! Skal kjøpe meg ny pumpe:) som jeg ikke skal tørrkoke og ødelegge! =p noen som har tips til bra pumper? :-)

Jeg prøvde pumpa uten den gummidingsen (der puppen skal være) for noen dager siden. Plutselig ble det myyyye lettere å pumpe[:D]

ORIGINAL: siljegulli

Jeg prøvde pumpa uten den gummidingsen (der puppen skal være) for noen dager siden. Plutselig ble det myyyye lettere å pumpe[:D]

Var det letter UTEN den?? jaja, da må jo det også prøves [:)]

Svigerinna mi sa at hun hadde hatt samme problem. da hadde helsesøster tipsa om å skylle den i lunka vann før man monterer den på...

Til dere som må pumpe i en evighet før melka kommer, prøv å håndpumpe til utdrivningsrefleksen kommer igang - og så bruke pumpa. Funker for meg ihvertfall[:)]

samme her. Og det hjelper verken å håndmelke litt først eller å ta vekk den gummidingsen... Kan melke ut litt for hånd greit- men pumpe ut med pumpa- NEEEIda [:-]

enig! Skal kjøpe meg ny pumpe:) som jeg ikke skal tørrkoke og ødelegge! =p noen som har tips til bra pumper? :-)

Hvis du bare tenker deg en enkel manuell pumpe, har jeg god erfaring med Medela sin. Den er enkel og billig. Den har visst også fått en pris for at den er så god å bruke.

jeg klarrte å glemm å ta vann ji kjelen med flaskene eg skulle koke.ødela to stk.de beste flaskene.men har ennå to igjen av de.ødelagt tre allerede

Jeg har prøvd 3 forskjellige pumper.
Og jeg må si avent sin elektriske er himmelen for pumping [:D][:D]
Jeg pumper meg hver kveld, og er veldig takknemmlig for at jeg
kjøpte denne pumpa. Skikkelig behagelig og god denne [:)][:)]

Back
Topp