Dere med Akta Graco spebarnssete??

linnhege

Glad i forumet
Jeg lurer bare på:

Går det ann å vaske stoffet i vaskmaskinen? jeg skal nemmelig låne ett sete og vil jo vaske det føre bruk, men eieren sier en ikke kan vaske det i maskin siden det ikke går ann å få av trekket emoticon
stemmer dette??

tekk for svar!

Nå vet jeg ikke hvilken modell du har, men jeg har en 2008 modell, og på den kan jeg ta av trekket og vaske det i 30 eller 40 grader.. Husker ikke helt hvor mye grader, men det var en av de to..
Var ikke noe problem med å ta av trekket på vårt sete.
Men man kan vel se om trekket er til å ta av eller ikke?

det er vel ett 2009 modell tror jeg. ungen er født i 2010 så ho kjøpte det nyeeste da mener jeg å huske. men syntes det er såå rart att ett trekk ikke kan vaskes.

Jeg får det i morgen, så gleder meg til å se, for ho skulle vare tørke over det, og ungen hadde nettopp spydd i det så da vil jeg vaske det! hehe

ett slik er det!

Da ville jeg ha vaska det ja:)
Man kan jo ta av trekket på de fleste stoler, for det blir jo søla i dem. Unger gulper og sånt, så det burde vært en selvfølge på alle stoler..
Men vask det i svak grad og kanksje være forsiktig med sentrifuge og ikke tørketrommel.
Vi hadde ikke noe problem med å vaske vårt, og det var ikke vanskelig å sette det sammen igjen. Får du med bruksanvisning da?

Send det på rens, da vel. :)

Tror ikke jeg sender det på rens, da burde jo uansett ho stå for det? om jeg ikke tenker feil.

men det står på nettet att en kan vaske trekket, når jeg leser på nettsidene dems. så da skal jeg utforske det litt i morgen:P hehe

Tusen takk for svar=)

Back
Topp