Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Går det ann å vaske stoffet i vaskmaskinen? jeg skal nemmelig låne ett sete og vil jo vaske det føre bruk, men eieren sier en ikke kan vaske det i maskin siden det ikke går ann å få av trekket
stemmer dette??
Nå vet jeg ikke hvilken modell du har, men jeg har en 2008 modell, og på den kan jeg ta av trekket og vaske det i 30 eller 40 grader.. Husker ikke helt hvor mye grader, men det var en av de to..
Var ikke noe problem med å ta av trekket på vårt sete.
Men man kan vel se om trekket er til å ta av eller ikke?
det er vel ett 2009 modell tror jeg. ungen er født i 2010 så ho kjøpte det nyeeste da mener jeg å huske. men syntes det er såå rart att ett trekk ikke kan vaskes.
Jeg får det i morgen, så gleder meg til å se, for ho skulle vare tørke over det, og ungen hadde nettopp spydd i det så da vil jeg vaske det! hehe
Da ville jeg ha vaska det ja:)
Man kan jo ta av trekket på de fleste stoler, for det blir jo søla i dem. Unger gulper og sånt, så det burde vært en selvfølge på alle stoler..
Men vask det i svak grad og kanksje være forsiktig med sentrifuge og ikke tørketrommel.
Vi hadde ikke noe problem med å vaske vårt, og det var ikke vanskelig å sette det sammen igjen. Får du med bruksanvisning da?