Har dere alltid ønsket mange barn og når viste dere at det var stopp? Lille er 8 uker og jeg eeeelsker babytid men føler kanskje at nå er det nokk, eller gjør jeg egt det 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sånn føler jeg det nå, skikkelig sorg ! Aldri mer få oppleve gleden og spenningen , men jobber du fulltid til vanlig ? For jeg jobber turnus til vanlig og tenker det blir sikkert hardt å ska levere barnehage barn å hente etter arbeid ! Krever mer logistikk , men alt går , denne gangen er det bare ett barn i barnehage det har jeg heller ikke hadd tidligere ! Men ja jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne fått en tilHar vel ønsket mange barn etter nr 3 kom. Har aldri følt meg ferdig… er gravid med nr 7, forhåpentligvis levendefødte nr 6. I mitt hode er ikke dette siste. Og den dagen det er stopp, kommer jeg til å sitte igjen med en sorg. Jeg trenger sikkert profesjonell hjelp til å komme meg over det![]()
Synd man aldri skal få den følelsen av å være komplettSånn føler jeg det nå, skikkelig sorg ! Aldri mer få oppleve gleden og spenningen , men jobber du fulltid til vanlig ? For jeg jobber turnus til vanlig og tenker det blir sikkert hardt å ska levere barnehage barn å hente etter arbeid ! Krever mer logistikk , men alt går , denne gangen er det bare ett barn i barnehage det har jeg heller ikke hadd tidligere ! Men ja jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne fått en til

Jobber i helsevesenet, dag og kveld. Kommer til å jobbe litt redusert etter hvert. Ser ikke frem til å begynne på jobb igjen med tiden 
Så
elsker baby bobla , stor koser meg helt villt! Føler jeg kunne gjort dette hele tiden
men gud som jeg elsker denne tiden , har hatt 5 sove babyer å lite skriking 
Nyter alt å virkelig koser meg !