Dere med 5 barn eller mer

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
Har dere alltid ønsket mange barn og når viste dere at det var stopp? Lille er 8 uker og jeg eeeelsker babytid men føler kanskje at nå er det nokk, eller gjør jeg egt det :smiley-bounce016

Venter barn nr 5, og har egentlig alltid tenkt at "jeg tror jeg vil ha fem barn". Får se om jeg føler meg ferdig etter denne :bag: :hilarious:

Har vel ønsket mange barn etter nr 3 kom. Har aldri følt meg ferdig… er gravid med nr 7, forhåpentligvis levendefødte nr 6. I mitt hode er ikke dette siste. Og den dagen det er stopp, kommer jeg til å sitte igjen med en sorg. Jeg trenger sikkert profesjonell hjelp til å komme meg over det :gen113

Har vel ønsket mange barn etter nr 3 kom. Har aldri følt meg ferdig… er gravid med nr 7, forhåpentligvis levendefødte nr 6. I mitt hode er ikke dette siste. Og den dagen det er stopp, kommer jeg til å sitte igjen med en sorg. Jeg trenger sikkert profesjonell hjelp til å komme meg over det :gen113
Sånn føler jeg det nå, skikkelig sorg ! Aldri mer få oppleve gleden og spenningen , men jobber du fulltid til vanlig ? For jeg jobber turnus til vanlig og tenker det blir sikkert hardt å ska levere barnehage barn å hente etter arbeid ! Krever mer logistikk , men alt går , denne gangen er det bare ett barn i barnehage det har jeg heller ikke hadd tidligere ! Men ja jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne fått en til

Sånn føler jeg det nå, skikkelig sorg ! Aldri mer få oppleve gleden og spenningen , men jobber du fulltid til vanlig ? For jeg jobber turnus til vanlig og tenker det blir sikkert hardt å ska levere barnehage barn å hente etter arbeid ! Krever mer logistikk , men alt går , denne gangen er det bare ett barn i barnehage det har jeg heller ikke hadd tidligere ! Men ja jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne fått en til
Synd man aldri skal få den følelsen av å være komplett :shy:

Jobber egentlig fulltid, men har ikke gjort det siden våren i fjor, pga sykemelding, svangerskapspermisjon, foreldrepermisjon, ferie og nå svangerskapspermisjon igjen :hungry: Jobber i helsevesenet, dag og kveld. Kommer til å jobbe litt redusert etter hvert. Ser ikke frem til å begynne på jobb igjen med tiden :confused1

Samme her , på føden :greet025
Jeg burde jo strengt tatt være kurert ! Å jeg har hadd svangerskaps kvalme fra uke 5 til 24 å deretter bekken problemer så jeg kan virkelig ikke fatte at jeg savner å gå gravid men jeg gjør faktisk d :Heartpinkelsker baby bobla , stor koser meg helt villt! Føler jeg kunne gjort dette hele tiden :) jobber og kun dag aften å hver tredje helg :)

Jeg har bare 4 , men for min del tror jeg alder stopper meg mest . Hadde jeg hvert 35 ved barn nr 5 så ja , men 40 så er det nok føler jeg . Merker nå når jeg henger på skolen og læreren sier på tull : du gir deg ikke ? Haha synes også det er koselig . Eneste er at nr 4 her har hvert mer krevende baby enn de andre og jeg har følt at det er nok liksom , men så går jeg inn i meg selv igjen og nyter tiden og tenker skal jeg aldri ha flere barn ? ! Alle mine venner er ferdig på en og to barn og å sier de er glad de er ferdig. Men her er det bare alder som stopper. Kjipt å være 50 på barneskolen synes jeg . Også vil jeg oppleve barnebarn . Hehe

Har 6, føler meg veldig ferdig. Nummer 5 døde i magen og nummer 6 ble født i uke 25, så vi føler uansett ikke at det er forsvarlig å prøve på flere.

Ble 40 i år, så tror nokk at nå er det stengt her, men tanken på en til og bare det og få oppleve alt en gang til ! Men vet jo at nå er d vel nokk ! Har lillemor å hun på 12 som enda er «liten « får nyte de :love7men gud som jeg elsker denne tiden , har hatt 5 sove babyer å lite skriking :) så er vel derfor jeg synes dette er så koselig

Nå venter jeg nummer fem, og jeg føler meg ganske ferdig – selv om man jo aldri skal si aldri. Jeg har aldri hatt et bestemt ønske om hvor mange barn jeg vil ha, men heller aldri sett for meg fem. Jeg har alltid sagt at jeg ikke vil ha flere etter fylte 30, men når minstemann blir født har jeg blitt 32 :p:hilarious:

Nei har egt følt meg ferdig etter 4 men nå etter 5 så kunne jeg virkelig tenkt meg og få oppleve dette igjenn på den plassen jeg er i livet nå :) jobb, utdannelse å en helt annen ro i meg nå :Heartred Nyter alt å virkelig koser meg !

Back
Topp