Dere med 4 barn

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Har dere gutter eller jenter? Si gjerne hvilket nr i rekka dem er også :happy: Vi skal begynne å prøve på nr 4 til høsten og er jo spent på om det blir gutt eller jente :shy:

Nr 1 er gutt
Nr 2 er jente
Nr 3 er jente

Edit:
Nr 4 jente(svangerskapsavbrudd 14+5)

Last edited:
Gutt
Gutt
Gutt
Jente
Spent på hva nr 5 i magen er :love017
Blir spennende! Venter du på time til OUL? Eller venter dere med å vite kjønnet til hen er født?

OUL neste mnd, og om de ser det da så vil vi nok vite det. Greit å vite om vi skal ta frem klær og utstyr fra guttene eller jenta vår :)

OUL neste mnd, og om de ser det da så vil vi nok vite det. Greit å vite om vi skal ta frem klær og utstyr fra guttene eller jenta vår :)
Det er det :Heartred Lykke til :Heartred Håper du vil oppdatere her når du vet :angelic:

Har 3 gutter, nå 7 uker på vei.. Svigermor har 7 barnebarn og alle er gutter. Derfor tror jeg dette også er gutt :hilarious: Men vi ønsker å holde den siste skatten som en hemmelighet frem til vi får vite kjønn. Jeg har fått organrettet TUL på sykehuset i uke 14+0. Tror dere jeg kan få vite kjønn da? :)

Spennende tråd!
Mvh hun med tre jenter, som prøver på nr 4 :p

Jente
Gutt
Gutt

Positiv test idag, iiiih, blir spennende å se om det blir en gutt til, eeeeeller lillesøster :wacky: Vi visste ikke hva nr 3 var, men trooor vi skal vite denne gang:woot:

Gutt
Gutt
Gutt
Og venter gutt nr 4 straks :joyful:
:Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue

Hadde vært kjekt å fått litt mer østrogen inn i huset. Men nå som jeg er på tampen av dette svangerskapet føler jeg 4 flotte villbasser blir nok å henge med på :joyful::Heartpink

Jente
Gutt
Gutt
Jente (i magen)

Gutt :Heartblue Jente ❤️ venter en gutt i mars :Heartblue

Last edited:
Gutt
Gutt
Gutt
Vet ikke ennå men tipper gutt :hilarious:

Back
Topp