Dere med 4 barn eller flere :)

oktober10September12<3

Betatt av forumet
Hvis dere har de 3 første av samme kjønn, hva ble fjerdemann?;-)

Har 3 flotte gutter, og ønsker oss veldig en liten en til etter hvert. Spent på om jenta lurer seg inn snart;)

Jeg har også 3 gutter<3 nr 4 i magen og om 3 dager vil jeg forhåpentligvis vite kjønnet:D

Først to gutter. Så tvillinger, en av hver. ;) gutten der kom først da, så tre gutter og så jenta. ;)

Jeg har 4 barn, nr 1 gutt, nr 2 gutt, nr 3 & 4 jente! De 3 første har en annen far, så det er 7 år aldersforskjell på nr 3 & 4. Venter nå nr 5 og er allerede i uke 9 overbevist om det er jente igjen da jeg er veldig kvalm!

Jeg har hørt noe om at jo flere man har av samme kjønn desto større sjanse er det for å få enda et barn av samme kjønn...

Pappa har 5 jenter og en gutt. Tror det er mannen som avgjør kjønnet på babyen? Noen produserer mer av det ene enn det andre ;)

Jeg har hørt noe om at jo flere man har av samme kjønn desto større sjanse er det for å få enda et barn av samme kjønn...

Pappa har 5 jenter og en gutt. Tror det er mannen som avgjør kjønnet på babyen? Noen produserer mer av det ene enn det andre ;)

Jeg har også hørt det :)
Om man får to av samne kjønn etter hverandre med samme partner, er det størst sjanse for å få samme kjønn de neste gangene.

Forresten jeg brukte før- og etter - eggløsningsmetoden med nr4:) og det funket!

Jeg har først jente så 3 gutter. Baby i magen vet vi ikke hva er enda så blir spennende å se om kun få uker . Men har veldig guttefølelse

Ganske sikker på at nr 4 her skulle bli nok ei jente :) Men blir en gutt. Så gutt, jente, jente, gutt blir det nå. :)

Er mannen som er bærer av begge kjønn. Vi kvinner har kun jente genet :)
Som dere skjønner mann=XY, Kvinne =XX ;)

Vi har 4 jenter, kan tydeligvis kun produsere jenter :p

Back
Topp