Dere med 3 tette

vi satser på 3 tette.
Og vi har en VW sharan, 7 seter. Men har bare 5 seter i, og kjempegod plass til 3 barneseter[;)] Kan også trille vognen rett inn uten å legge den sammen[:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Snart 3 tette[8D]  Og vi har heldigvis allerede kjøpt en 2008 Chevrolet Tahoe. 7-seter mao. Jeg var gravid når vi kjøpte den, men vi visste det ikke.[:D]

En sånn:

det var ikke måte på tette [:-][:D] gratulerer! Heldiggris!

Fin bil da! [:)]

ORIGINAL: Glava

så deilig det da! og det er plass til 3 stooore barneseter bak? [:D]

Ja.... er 3 individuelle seter i baksetet, så ingen problem å få plass til 3 store seter.
Har hatt 2 bakovervendte hts besafe seter og ett fremovervendt britax multitech inni der uten problemer[:D]
Er også ganske romslig frem til førersetene[:)]

ORIGINAL: Jannda

vi har audi a6 og er mer enn god nok plass i den

kikket på den - knallfin! [:)]

Vi har en 05 toyota landcruiser med 8 seter. bruker bare 5. er god plass til 3 store seter

Snart 3 tette[8D]  Og vi har heldigvis allerede kjøpt en 2008 Chevrolet Tahoe. 7-seter mao. Jeg var gravid når vi kjøpte den, men vi visste det ikke.[:D]

En sånn:

Har ikke 3 tette, ikke 2 tette en gang, men måtte bare si at nå ble jeg ordentlig sjalu på bilen deres altså!! [8D][:D]

Peugeot 406[:D]

ORIGINAL: GreenLady

En sånn:

Har ikke 3 tette, ikke 2 tette en gang, men måtte bare si at nå ble jeg ordentlig sjalu på bilen deres altså!! [8D][:D]

Har heller ingen tette[8D]
Men for en lekker bil![:D][:D][:D]

Grandis 7 seter

Er ikke såå tette men har snart 3 barn. 4 1/2 , 2 år og 5 mnd. på vei med nr. 3. Vi har ikke bil , bor sentralt da og klarer oss med buss og går frem og tilbake fra bhg. ( som også er jobben min). blir nok lenge til vi får bil også, å kjøpe bolig kommer først. leier for tiden

ORIGINAL: Jannda

vi har audi a6 og er mer enn god nok plass i den

Back
Topp