Dere med 3 eller flere barn, hvilken bil har dere?

Fredslilje

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Vi ser etter ny bil, siden vi venter nr 3, så jeg lurer på hvilken bil dere har eller ønsker dere?
 
Jeg venter også nummer 3.
Jeg har en Ford focus stv, 2018 mod.
Men mine to som jeg har fra før, er tenåringer og bruker jo ikke bilstol.
Ser det kan bli en utfordring å få hunden med på tur hvis alle skal være med samt vogn :wtf:Hunden veier over 20kg og bruker helst bur bak i bilen. Hmmm..
Er ikke aktuelt for oss å kjøpe ny bil nå. Får finne på en løsning o_O
 
Har hatt skoda octavia stasjonsvogn nå mens jeg har hatt 3 barn, med alle 3 baki (ei på 6 i bilstol, en på 12 og en på 14) blir det litt trangt. Vi skal kjøpe Volvo xc90 etterhvert nå som bi venter nr 4.

Men av stasjonsvogn med god plass, så har du ford mondeo, vw passat, skoda superb, volvo xc70, c70 og v90. Ellers er det god plass i volvo xc60 :happy:
 
Jeg venter også nummer 3.
Jeg har en Ford focus stv, 2018 mod.
Men mine to som jeg har fra før, er tenåringer og bruker jo ikke bilstol.
Ser det kan bli en utfordring å få hunden med på tur hvis alle skal være med samt vogn :wtf:Hunden veier over 20kg og bruker helst bur bak i bilen. Hmmm..
Er ikke aktuelt for oss å kjøpe ny bil nå. Får finne på en løsning o_O

Hehe, det kan bli trangt med hund og vogn ja :)
Eldste er 11, mellomste 1 år, så greit at han har plass mellom bilstolene. Vurderer Caravelleeller lignende for å få god plass, men regner med vi ender opp med stasjonsvogn foreløpig - greit å ikke ha så stor bil mtp parkering :)
 
Har hatt skoda octavia stasjonsvogn nå mens jeg har hatt 3 barn, med alle 3 baki (ei på 6 i bilstol, en på 12 og en på 14) blir det litt trangt. Vi skal kjøpe Volvo xc90 etterhvert nå som bi venter nr 4.

Men av stasjonsvogn med god plass, så har du ford mondeo, vw passat, skoda superb, volvo xc70, c70 og v90. Ellers er det god plass i volvo xc60 :happy:

Vi vurderer nr 4 også, så lurer på å kjøpe bil med 7 seter, men vil ha god bagasjeplass også :)
 
Vi har Skoda Superb og venter barn nr.3. Tror det er ganske god plass i baksetet i denne bilen i forhold til mange andre stasjonsvogner, men ser for meg at det blir veldig trangt om plassen, vi må ha 3 barneseter i baksetet. 1 fremovervendt til 5-åringen, bakovervendt til 1,5 åringen og bakovervendt til nye babyen:hilarious::angelic: Må ha ny babybilstol siden det vi har er såpass gammelt og herjet med nå., så tenkte å kjøpe et som ikke er så stort i bredden:) Vi drømmer begge om Volvo XC90, men det har vi ikke råd til for øyeblikket, kanskje om 1 år.
 
Back
Topp