dere med 3 barn og fler

siljekr

Glad i forumet
Hvordan var overgangen fra 2 til 3 barn? Er det veldig stor forskjell? Slet dere mye? Er det stor forskjell økonomisk?

Er jo en til som skal ha oppmerksomhet og følges opp [:)]

Vi har tre jenter da, så reimadresser har kunnet gå i arv og litt slike ting. Nå venter vi den 4 en gutt, så må ha absolutt ALT[8D][:D]

Men vil ikke si at det er så mye mer dyrere økonomisk. Blir en ekstra i barnehage/SFO da.

Ellrs gikk overgangen kjempe fint[:)] Minste jenta ble liksom bare med i rutinene fra start av.

Er hvertfall veldig koselig og vi koser oss masse med barna vår[:)][:)]

Takk for svar [:)] Så bra å høre det går fint for dere. Lykke til med en til [:D]

merket det litt bedre fra 2 til 3, siden eldste var 3,5 da 3 kom, og sambo jobbet mye, og jeg kunn har 2 hender:)

men sammtidig så ligger jo rutiner osv godt innarbeidet fra før, så 3 mann bare skled inn. mye tryggere på meg selv ang 3 mann enn første mann.

men dyrt med bhg da.
3 barn i bhg samtidig er for oss 5700 kr i mnd, mere enn huslånet vårt:)
og 3 svømmekurs er 3000 kr for 10 ganger. så merker det jo på den måten, og di får kurs annenhver gang

Takk for svar [:)] 

Jeg har egentlig ikke merket så mye forskjell fra 2-3 barn.
De to store var 2 og 3 år når hun minste ble født, og klarte seg stort sett selv. Veldig flinke til på hjelpe til, og ingen sjalusi.
Minstejenta kom inn i samme rutiner etter bare ett par uker[;)]

Back
Topp