dere med 3 barn? hvordan bil.

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Har dere? Tenker da på 2 barn i beltestol og 1 i bakovervendt babystol ☺

Vi har volvo v70, den er det plass til 3 barneseter i baksetet, og en kan enkelt koble ut airbagen foran hvis behov.

Okei. Vi har subaru outback. Planlegger nr 3 og er veldig usikker på om det går tre stoler bak eneste måten å finne det ut på er vell kanskje å prøve en tredje stol i, akkurat nå skulle jeg ønske vi ikke solgte babystolen.

Chevrolet Suburban :-)

S max kjøpt med tanke på nr tre
Ingen problem å få plass, isofix i alle tre setene bak. Vi har en i beltestol og ei bakovervendt nå og så kommer baby i tillegg etterhvert

Anbefaler WV Touran :)

Vi venter nr 3 i november og skal kjøpe en peugot 5008 :)
Har ikke sjans til å få inn 3 seter i bilen vår nå(BMW SUV)!

Vi ser faktisk på den nye Ford Smax ser ut som en veldig fin og romslig bil takk for svar alle sammen :)

Denne var kjekk å få meg seg da ønske er 3 barn innen kort tid :D

Vi har VW touran. Vet ikke helt om jeg anbefaler den, ønsker meg egentlig Ford s-max, men det går fint å få plass til 3 barneseter i alle mulige kombinasjoner.

Det er sikkert lurt å kjøpe bil med tre individuelle/enkeltståande seter baki viss du skal vere sikker på at det er plass nok. Vi har ein Citroën C4 grand picasso, som har enkeltståande seter baki (kan flyttast framover eller bakover ved behov, på same måte som framsetene), og det er isofix i alle tre + passasjersetet framme. I bagasjerommet (som er kjempestort) er det to ekstra seter under golvet, og dei kan slåast opp på få sekund viss ein plutselig får ein ekstra passasjer.

Veldig fornøgd med bilen vår! Den er i tillegg veldig behagelig å kjøre, er stor, romslig og lys inni - ingen problem for voksne å sitte i baksetet heller om det skulle vere behov for det.

Back
Topp