dere med 3 barn + - ang soverom

Buebe0708

Elsker forumet
Bare lurer...

Dere som har 3 barn eller flere: Har alle hvert sitt soverom eller hvordan har dere løst det?

her har de hvert sitt soverom , men minsta (2mnd) sover foreløpig på vårt soverom .. tenker vi flytter ho på rommet sitt om ett par mnd

hvis vi skal få tre engang, så har vi 4 soverom så det skal gå finfint..

Vi har 4 soverom og 4 barn. Emilie, Joakim og Linus har hver sine rom, og Viljar ligger inne hos oss. Planen er når jeg slutter amme og han sover hele natta at han og Linus skal dele rom. 

nå har vesla på snart 5 år eget rom, og gutte på 3 og 1 år deler.

men har et ekstra rom som brukes som tvstue/lekerom , så om det ikke går for gutta og dele rom etterhvert, kan en av di få det.

men foreløpig er vedlig glad i og dele

vi har 3barn og 5 soverom. så ja her har alle barne eget soverom

Har 4 unger, alle har hvert sitt rom. Eller minste sover med oss enda da, men han har et rom stående som venter på han[8D]

ORIGINAL: Froskegele

De har hvert sitt rom ja..

vi har 2 barn og langt flere soverom, men de deler og trives med det...

Ja... her vil alle 3 få eget rom.. forløbig har minsten det kjekt på hybelen sin og den første tiden vil hun sove med oss... men deretter får hun eget rom[:)]

nå har vi bare et barn da,men vi har bare 2 soverom.. og planen er om vi får en liten til så kommer h*n til å sove på våres rom i begynnelsen,og så gjøre om ene gangen våres til soverom når h*n skal få eget soverom,om ikke de 2 kan dele da[:)]

Vi har 3 barn, og de har 1 felles soverom og 1 felles lekerom.

har foreløpig bare 1 barn, men venter nr 2.
Når vi flytter til sommeren så har vi 6 soverom i det huset, og ettersom jeg ønsker meg 4 barn så får de da hvert sitt soverom + et gjesterom i tillegg til hovedsoverommet vårt. [:)]

gutane har delt rom, men no når vi bygde huset, så var 1.prioritet at alle ungane skulle få kvar sitt rom. Så vi enda opp med 6 soverom, der det eine blir brukt som tv/gjeste/roterom.. 

De 2 eldste (jenter) sover sammen, og yngste (gutt) har eget (lite) rom...

Vi har to barn, og de deler soverom.
Det går kjemepfint[:)]

(Og vi har flere ledige rom, så MÅ ikke dele, de deler fordi både vi og barna selv trives med den løsningen)

Vi har bare 2 barn, men bare 2 soverom, og siden det ikke går at barna deler rom, så sover jeg og mannen på loftstua! En av grunnene til at vi er på jakt etter hus med minst 3 helst 4 soverom[:D]

Største jenta har sitt eget rom, de to minste skal dele det største soverommet i huset. 

Back
Topp