Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har 4 soverom og 4 barn. Emilie, Joakim og Linus har hver sine rom, og Viljar ligger inne hos oss. Planen er når jeg slutter amme og han sover hele natta at han og Linus skal dele rom.
Ja... her vil alle 3 få eget rom.. forløbig har minsten det kjekt på hybelen sin og den første tiden vil hun sove med oss... men deretter får hun eget rom[:)]
nå har vi bare et barn da,men vi har bare 2 soverom.. og planen er om vi får en liten til så kommer h*n til å sove på våres rom i begynnelsen,og så gjøre om ene gangen våres til soverom når h*n skal få eget soverom,om ikke de 2 kan dele da[:)]
har foreløpig bare 1 barn, men venter nr 2.
Når vi flytter til sommeren så har vi 6 soverom i det huset, og ettersom jeg ønsker meg 4 barn så får de da hvert sitt soverom + et gjesterom i tillegg til hovedsoverommet vårt. [:)]
gutane har delt rom, men no når vi bygde huset, så var 1.prioritet at alle ungane skulle få kvar sitt rom. Så vi enda opp med 6 soverom, der det eine blir brukt som tv/gjeste/roterom..
Vi har bare 2 barn, men bare 2 soverom, og siden det ikke går at barna deler rom, så sover jeg og mannen på loftstua! En av grunnene til at vi er på jakt etter hus med minst 3 helst 4 soverom[:D]