Dere med 3 åringer

betty spaggeti

Betatt av forumet
Hva er høyde og vekt på deres barn?
Ser småen min i forhold til de andre som han går i barnehage med ,så ble han voldsomt liten,de andre er ca.et halvt hode høyere og mere.
Jeg trodde min gutt var rundt gjennomsnittet,så da bare lurer jeg på hvor store barna her er rundt 3 års alderen.

tror elias er 96 cm..og 14,5 kg.

Min gutt er 4. Han er også liten.
Var på 4 års kontroll forrige uke.
Da var han 97 cm og 13 kg.

Men så er vi ikke så store vi foreldrene heller, så da er det naturlig at han også er liten

Adrian er ca 96 cm og ca 14 kg [:)]

Ser jo at Amr er mindre enn deres gutter i høyden,han er bare 92 cm og ca.14 kg.
No er jo ikke jeg så voldsomt høy,men faren er bortimot 180 så jeg får jo håpe at han tar det igjen litt seinere.
fra 2 års kontrollen har han bare vokst 6,5 cm,er det lite det?

Min er 3 om en mnd, og han er 95 cm og veier 13-14 kg

Trym er heller ikke mer en 2 år og 4 mnd, men han var 18 kg og 97 cm sist jeg målte... (han er stor for alderen)

ORIGINAL: *bondekone*

gutten her er litt over 3 år og er 107cm og veier 15kg

oi han var lang[:)],Amr hadde blitt liten ved siden av han[:D]
Ser ut som at gutten min er liten for alderen i forhold til andre på hans alder.

Min var 96,5cm og 15kg på 3-års dagen sin.

ORIGINAL: betty spaggeti

gutten her er litt over 3 år og er 107cm og veier 15kg

oi han var lang[:)],Amr hadde blitt liten ved siden av han[:D]
Ser ut som at gutten min er liten for alderen i forhold til andre på hans alder.
min er lang for alderen , ser det i barnehagen at han er nesten et hode høyere en de som er på alderen hans, flere som tror han er rundt 5 når de ser ham

I barnehagen til småen er alle min.1/2 ++++ høyere ,så Amr er tydeligvis mye lavere enn jeg trodde.

ORIGINAL: Lille Lu

Adrian er ca 96 cm og ca 14 kg [:)]

Ca samme her tror jeg. [:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

hehe... jeg synes min også er lavere enn de andre i barnehagen! Men da er han mere rund og kraftigere da![8D]
Han er nå 2 år og 2mnd snart og er 91cm. vet ikke hvor mye han kommer til å vokse i løpet av neste år nå jeg.

ps. trodde du var plutselig borte.. men her er du!![:D] Alt bra med dere, og skjønne Amr?

Neida er her jeg,men ikke så mye lenger.
Alt er bra med Amr.
Dere da ,alt bra?

[:)]Michael var 106 cm og 18 kg da han var 3 år og to uker gammel.
Alexander er 95 cm og 14,5 kg nå -( 2 år og 3 mnt.)

Vegar er 93 cm, og ca 15 kg, han er 2,5 år[:)]

Back
Topp