dere med 2 eller flere barn

Mie77

Forelsket i forumet
Lurer på en ting i forhold til når storesøskene er syke. Er det en selvfølge for dere at siden dere er hjemme i permisjon at dere også alltid er hjemme med den syke?

Eller deler dere litt på det hvis dere har en avtale eller lignende?

Litt dårlig forklart, men håper dere skjønner [:D]

Vi hadde en hel uke her for litt siden, Jeg tok 4 av 5 dager...
Men for meg er det naturlig å være hjemme så lenge jeg har perm...
Tror Ola så at jeg trengte et avbrekk og tok en dag fri....Gode deilige mann [:D]
[:D]

Her har sambo vært hjemme noen ganger når ett av barna har vært syk,men det er mest fordi at jeg enten har vært syk selv eller vært utslitt [:)]

For meg er det også naturlig å være hjemme siden jeg allerede er hjemme, men nå har frøkna hatt oppkast og diare siden fredag ettermiddag og ikke gitt meg mye søvn på natta. I går ble i tillegg storebror syk og vært hjemme fra bhg. Han har høy feber og hoster stygt men aktivitetsnivået er det samme, mens snuppa bare vil bæres og sutrer så fort hun blir satt i vippestol eller under babygym [>:]. Hun holder fortsatt ikke på melka og enten kaster opp eller basjer seg ut så fort hun har spist. Storebror blir hjemme fra bhg i morgen også siden han har høy feber nå og da regner jeg med at han også må bli hjemme torsdag og evt fredag siden de skal ha en feberfri dag hjemme før de kommer i bhg igjen.
Merker jeg er mildt sagt sliten og tolmodighetsgrensa mi er nok ganske så lav [&:]
Men sambo mener det overhodet ikke er riktig at han skal være hjemme siden jeg allerede er hjemme.

Men jeg tenker jo litt slik at vi er jo 2 om å ha barn da [8|], ikke BARE fri og glamor selv om man er i permisjon [8|]...
Er jeg helt på jordet da eller [&:]

her bytter vi på,sambo har vært hjemme når storesøster har vært syk.. kommer ann på hvordan syk hun er egentlig..

ORIGINAL: Mie77

For meg er det også naturlig å være hjemme siden jeg allerede er hjemme, men nå har frøkna hatt oppkast og diare siden fredag ettermiddag og ikke gitt meg mye søvn på natta. I går ble i tillegg storebror syk og vært hjemme fra bhg. Han har høy feber og hoster stygt men aktivitetsnivået er det samme, mens snuppa bare vil bæres og sutrer så fort hun blir satt i vippestol eller under babygym [>:]. Hun holder fortsatt ikke på melka og enten kaster opp eller basjer seg ut så fort hun har spist. Storebror blir hjemme fra bhg i morgen også siden han har høy feber nå og da regner jeg med at han også må bli hjemme torsdag og evt fredag siden de skal ha en feberfri dag hjemme før de kommer i bhg igjen.
Merker jeg er mildt sagt sliten og tolmodighetsgrensa mi er nok ganske så lav [&:]
Men sambo mener det overhodet ikke er riktig at han skal være hjemme siden jeg allerede er hjemme.

Men jeg tenker jo litt slik at vi er jo 2 om å ha barn da [8|], ikke BARE fri og glamor selv om man er i permisjon [8|]...
Er jeg helt på jordet da eller [&:]

Uff, nei syns ikke du er helt på jordet! Man er jo 2, selv om det er mest naturlig for oss å være hjemme.... Men det handler jo også om å gi og ta litt, hvis du er helt utslitt så hadde det jo vært fint om mannen kunne tatt kanskje halv dag eller ihvetfall sørget for at du fikk hvile når han kommer hjem. Men det er vel avhengig av jobben hans og da... Vanskelig situasjon det der!

Nei, sykdom herjer ikke bare med kroppene våre, herjer søren meg med forholdet og!

Masse god bedring til ungene og sender energi og gode tanker til deg! Håper dere blir fort friske!

Nå er min på skolen.. i Danmark.. Jeg er hjemme med syk Patrick på tredje dagen..

Tror nok ikke han hadde tatt seg fri om han hadde jobba her hjemme. Men han hadde nok stillt opp litt ekstra på ettermiddag/kveld..

med oss er situasjonen litt annerledes sidne jeg har mann som jobber offshore.

Når jeg var i jobb tok han alle sykbanr dagene når han var hjemme for jeg måtte jo ta alle når han var borte. Typisk at guttungen var syk bare når han var borte da.

Nå med to og når eldstemann er syk deler vi på det slik at vi får lufta oss litt begge to.

da blir det jeg som er hjemme, om jeg er frisk såklart, og omvendt når Remi begynner i permisjon[:)]

Back
Topp