Dere med 2 eller flere barn

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Har dere blitt "slappere" med å la de få smake boller, kaker, snop osv enn dere var med nr1?

ORIGINAL: theojora

nei, men feks lørdagsgodt er det vanskelig å ikke gi mellomste når eldste får det.... de yngre barna ser jo på eldste og i en viss alder vil de begynne å ha det samme...

sign

nei, men feks lørdagsgodt er det vanskelig å ikke gi mellomste når eldste får det.... de yngre barna ser jo på eldste og i en viss alder vil de begynne å ha det samme...

sant so sant[;)]

sign[;)]

Nja...

Akkurat boller, som jeg nettopp skrev i en annen tråd har jeg det.
Men med ellers har jeg nesten vært litt strengere eller helt likt...

nei..heller motsatt..

etter jeg fikk nr 3 blr jeg mye slappere på sånt ja[&:]

Absolutt, lillebror har alt fått smake (altså smake ikke spise) på både boller og kake, storebro var året før han fikk lov.. Sjokolade og den slags har han derimot ikke fått smake ennå selvfølgelig, men det kommer vel kanskje med tiden før storebror det også.. Men med måte[;)]

Back
Topp