Dere med 2 barn

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Jeg gikk maks overtid på 11 dager med første, er det sannsynlig at babyen nå likevel kan komme før?
Hvordan var forskjellen på nr 1 og 2 med dere?
 
Jeg gikk maks overtid på 11 dager med første, er det sannsynlig at babyen nå likevel kan komme før?
Hvordan var forskjellen på nr 1 og 2 med dere?
Tror nok det er litt bingo kanskje?
Første mi kom 7 dager over tiden, men andre derimot kom etter igangsetting på dag 12 :shifty:
Var klar for å gå på overtid med nr 3 også, men hun kom baaaaare 3 dager over :hilarious:
Altså, så denne gangen vet jeg rett og slett ikke. Ser for meg at det kan bli alt fra termin til igangsetting. Blir i alle fall en overrasking om det skjer noe før.
 
Ble satt igang 1 uke over termin med begge mine første. Nr 3 ble jeg satt igang dagen før termin. Ville forberedt meg på overtid igjen hvis jeg var deg :(
Leste at Funkygine også gikk max over med alle sine 4. det hjalp meg å «akseptere» at min nr 4 nå også blir overtid ;)
 
Mamma gikk overtid med nr 1, 3 og 4. Mens nr 2 kom før termindato.
Ganske spent på dette selv, for jeg gikk også 11 dager overtid med første. Og jeg ønsker ikke at denne kommer før termin :p
 
Jeg gikk 1 uke over begge gangene.
Har ingen tro på at denne kommer før :hilarious:
 
Førstemann kom på termin, andre 10 dager før. Ikke mange dagene forskjell egentlig, men hver dag føles jo som en evighet når man nærmer seg termin :hilarious: Spent på denne!
 
Nummer en kom på termin og nummer 2 kom 7 dager over termin :)
 
Back
Topp