Dere med 2 barn

LilleBall

Forumet er livet
Har dere lyst på fler? [:D]

Jeg vet rett og slett ikke.. Jeg har sagt stopp for jeg syns det er helt grusomt og føde + at jeg tenker det blir urolig slitsomt med enda en. Gubben vil ikke, men ingen av oss har sterilisert, jeg har spiral da. Men vi har sagt at vis ikke vi vil ha fler innen jeg er 30 blir det nok ikke fler her i gården så vi får se ettersom årene går [:)]

Har to å håper på flere!
Første fødsel var grusom, andre fødsel var piece of cake, så nå tenker jeg ikke på at jeg gruer meg til en eventuelt neste gang..
Det eneste som stopper oss er at vi må ha større hus før neste mann!

Etter Melinda var født, så ville jeg ha 1 til. Håkon ville egentlig ikke, men fikk no han på andre tanker jeg da[8D] Så det ble 3 på oss. Men nå er det veldig stopp[:D]

Jeg skal ikke ha flere barn, er meget fornøyd med de 2 trolla mine.

Vet ikke om vi er ferdig enda ....

[:D][:D]

Jeg var veldig usikker da vi hadde to.
Nå har vi tre, og nå er jeg veldig sikker på at tre er perfekt [:D]

iik, nei ikke flere nå.
Jeg har fått nok. Jeg vil også at gubben skal klippe strengen slik at jeg slipper flere hormonprevensjonsmidler. Jeg blir et monster på spiral, et litt mindre monster på cerazette og på vanlige p-piller blir jeg litt rar. Så jeg gleder meg til jeg kan slippe all prevensjon og bare nyte.

Niks, det blir absolutt ikke flere barn. Skal sterilisere meg, håper på til sommeren[:)]

ORIGINAL: Anlise

Sign denne [;)]

nei blir ikke flere barn her i huset. vi er MEGET fornøyd med de vi har, har jo 2 sammen å så har jeg jo ei bonusdatter.

Hadde plan om stopp på to, men etterhvert som tankene går og med tanke på barna etter vi voksne blir gamle og grå og kanskje ikke er mer, så vurderer vi faktisk sterkt å gå for tre.
For oss personlig så er det å ha familie rundt oss viktig, og tanken på at et av barna kanskje skal sitte igjen uten familie er tung, så derfor lurer vi nok på å befolke verden med en til [;)]

ORIGINAL: Anlise

sign denne jeg [;)]

Nå er iallefall jeg ferdig. Om mannen vil ha flere så får han finne seg en annen en for det blir ikke med meg.

Back
Topp