dere med 2 barn eller flere og adventskalender

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
Har dere pakker på adventskalendere til begge barna (eller fler barn) hver dag? eller hvordan gjør dere det?

Har kjørt varianter med hver annen dag tidligere, så har de hatt en sjokoladekalsender ved siden av som de har fått motsatt annnenhver dag (sånn til 10 kroner) i år ønsket den ene seg Playmo og den andre Lego, så da ble det de 'ferdige' derfra.

her får de 2 eldste hver dag, mens minste frøkna på 8 mnd ikke får før til neste år.

da får jeg sette meg ned å bli litt kreativ. kanskje dele opp litt lego å ha gavene, det ønsker begge seg. har kjøpt en del andre ting, som nattlampe på batteri, badeting, osv

Jeg har bare 1 barn, men mannen får også. De får gave hver dag begge to og barn nummer 2 vil også få hver dag. Noe annet blir helt feil i mine øyne.

Vi har tre barn og de to eldste får hver sin pakkekalender som jeg lager. I år har jeg kjøpt hver sin pakke duplo og puslespill som jeg deler opp. I tillegg til noen små nissesjokolader, vaskekluter, lekesmykker til jenta, farge til badevannet (kjøpt på apoteket) ol. De har store flotte kalendere fra Kremmerhuset som henger i gangen utenfor rommene deres og jeg synes det er kjempekoselig å lage pakkekalender. MEN - det er mulig det blir mer pes om noen år når jeg er i full jobb og skal kjøpe og pakke inn 72 pakker før 1. desember... 

2 barn og 1 kalender. men pakker nok til begge to hver dag :)
Fikk sambo sin gamle pakkekalender av svigermor. Sambo og søsteren hadde samme kalender som hun hadde brodert, de fikk annenhver dag. 
Har begynt å brodere hver sin nye kalender selv til mine nå, men de blir nok ikke ferdig før neste år, så vi får bruke den gamle i år og 

de har ikke advendtskalender enda de minste...

den gangen vi skal begyne med det, blir det pakke kalender :)

Men sjokoladekalender kommer ikke inni dette huset.. Hva en unge skal med en sjokoladebit hver dag, fatter jg ikke... Ingen grunn til det nei :)

2 barn og de har hver sin pakkekalender :)

Er første året hvor alle 3 skal ha og de får nesten hver dag..har vel 15-17 gaver til de to eldste så langt, Liam har jeg ikke kjøpt til ennå...vanskeligere med de minste syns jeg.

De dagene det ikke er gave blir det kinderegg eller annen sjokolade og med pakkene blir det også liten sjokolade.

Tvillingmamma<3 skrev:
Her får de hver dag

Back
Topp