Dere med 2 barn-barnevakt

camilla82

Elsker forumet
Må dere fordele de, eller tar barnevakten begge barna? Tenker mest hvis det er overatting, eller er det noen som orker og noen som ikke orker ha 2barn på overnatting?

Vi har av og til delt de og av og til sendt begge to avgårde. Mamma og svigermor kan godt ta begge, mens pappa vil bare ha en. Blir spennende nå som vi skal ha en til. Da må vil vel sette alle i sving [:D]

Er ikke så ofte vi har barnevakt da....

Vi er heldige, både mine foreldre og svigerforeldre passer begge to når de har dem. Både på dagtid og overnatting.. [:)]

Jeg ville nok ikke hatt overnattingsbarnevakt om vi måtte delt jentene.. Kanskje det blir annerledes når de blir eldre?

Er mest foreldrene, broren min eller besteforeldrene mine som passer, og de tar alltd begge to.. [:)]

Er ikke så ofte vi har barnevakt så artig å se hva andre gjør, mamma skal ha begge neste helg, hun som har tilbudt seg, liker ikke å spørre om barnevakt jeg, svigers orker ikke ha begge en natt,de sover hele natta så ser ikke helt problemet, ikke ha begge vil si at de ikke vil ha minsten.

Den ene gangen i skuddåret DET hender så er det litt forskjellig.. Kan være litt greit å dele dem opp og avogtil, så får alle litt alenetid [:)]

Jeg passet 3 unger en god stund, også på natta om det skulle være nødvendig. Null stress og kjempekoselig!

Når jeg selv får min nr 2 så tenker jeg nok at jeg vil at folk skal ha begge[:)] For barnas egen trygghet og for at de ikke skal lure på hvorfor de ikke kunne bli med sin bror eller søster[8D]

Her er det ingen som vil ha begge ungene.
Men det er ikke så rart,de er jo ganske små enda hun er2 å han er 5mnd.
ikke det at vi har hatt barnevakt så ofte da men.
Men når han blir eldre tror jeg nok de vil ha begge[:)]

Jeg har tre og besteforeldre tar alle tre. Når minsten var liten hendte det at de tok de eldste, men at vi hadde minsten hjemme selv.

Må legge til at de sa det var "trist" at vi skulle ha en til, var synd i han som skulle bli storebror[:(] Hvordan kan man si noe slikt?
Blir så lei meg, først nå har de akseptert minstemann...overhørte en samtale da minsten var 3mnd, bestefaren sa at "nei,jeg skal ihvertfall ikke holde han"[:(][:(]

Det er så sårende for oss foreldre å se så tydelig forskjellsbehandling på barna.
Jeg orker ikke bråke mer, jeg er tom for energi til å gjøre det,men det forsurer ofte hverdagen her...historien er laaang med ting som har skjedd.

De er jo 2 voksne, begynnelsen av 60årene,jobber ikke eller noe, de burde jo hatt overskudd til å hatt de en natt?? Men det er jo ikke noe krav heller forde om man er besteforledre, men da det bare var eldstemann ville de ha han så mye at vi ofte måtte si nei.

Måtte bare lette tankene mine[8D]

Back
Topp