Dere med 2-åringer

Jeg tenkte på dukkevogn og/eller lekekjøkken

Vi har kjøpt en ny Kivat-lue ettersom den han har er for liten. I tillegg kjøper vi en sånn kasse med Duplo.

saccosekk kanskje?  så sant hun får lekekjøkken av mormor.. farfar kjøper dukkevogn [:D]
Er ikke sikkert det blir noe stort, hun får NOK av familien, men får se om hun trenger noe.  Har bursdag 15 januar, så
da blir det nok noe fint da i stedet.

komfyr [:)]

altså nå har min 2åring en storesøster på 3år så alt av leker har de vel - duplo, togbane, lekekjøkken - men alt dette er super leker som de leker med omtrent hver eneste dag

I år blir d endten parkeringshus til 2åringen som han kan ha til bilene sine eller DVD og klær....kommer ann på hva jeg finner til snuppa

Av mine foreldre får hun sånn svært lekekjøkken... Vi tenkte kjøpe sånne piggete byggeklosser..

Bosh motorsag og drill [:)]

Rattkjelke.  Det får hun på 3 også [;)]

Vi har kjøpt togbane til gutten vår. Han har helt dilla på det[:D]

Duplo, akebrett, stor brannbil osv....

I år tenkte jeg å kjøpe barbie til henne. Barbie med 2 hester... , meeen fikk beskjed om å vente å se hva hun fikk til jul[;)]

Så kommer til å kjøpe mye småting.. Plastelina, tegnesaker, smykker, klær til babyen hennes[:)]

i fjor fikk han togbane, og masse andre leker..
i år får han ski [:)]

hun får stellebodr til dukken sin[:)]den vi har kjøpt var med badebalje matstol og masse liksom produkter...
kostet bare 350kr!

og så får hun et lite keyboard fra nissen[;)]

Hun er veldig opptatt av dukker,så hun skal få en skikkelig dukkevogn,også får hun en nysgjerrig nils leke,og et playdough sett med stanser og former+litt småtteri fra nissen:)

ORIGINAL: lille olle bolle

hun får stellebodr til dukken sin[:)]den vi har kjøpt var med badebalje matstol og masse liksom produkter...
kostet bare 350kr!

og så får hun et lite keyboard fra nissen[;)]

Den fikk snuppa til 2 års dagen sin, hun syns den er kjempe fin![:)]

Til jul vet vi ikke enda, har lyst på slik mini kjøkken, men tar så stor plass! Så vi får se[;)]

Back
Topp