dere med 2 åringer

cathrine2

Gift med forumet
når legger de seg i hverdagene og i hlegene?

jonas legger seg 19.00 i værdagen, og mellom 19.30 og 20.30 i helgen alt etter hva vi gjør og hvor vi er...
men føler d er så mangen som reagerer på at han legger seg kl 19.00 i værdagene, at de syns d er tidlig for en så liten en, men hvis han legger seg senere får jeg jo han ikke opp når han skal våkne for å gå i bhg dagen etter.. [8|] 

min legger seg mellom 1840 og 1900... hver dag, også i helgene[;)]

nå sover han ikke lenger på dagen da. slutta forrige
uke siden leggingen blei så tullete.. å nå går det
toppers[:D][:D]

Legger seg mellom 19.00-19.30 uansett om det er hverdag eller helg!

minsten vår (blir 2år i juli) legger seg mellom halv syv og halv åtte.han er stuptrøtt ved den tiden,han legger seg ikke noe senere i helgene,bortsett fra hvis vi er på besøk hos noen.men vi er alltid hjemme senest åtte halv ni da. han sover en til to timer på dagen ved tolv tiden også.

Han legger seg melleom 19.30-20.00.

[:D] takk for svar alle sammen!![:)]

ser d går igjen med mellom 19 og 20...[:)] 

måtte bare sjekke om d var "normal" leggetid for en 2 åring[:D]

Mellom 19:30 og 20:00.
ca. samme i helgene.. Jonas min sover et par timer middag også enda han.[;)]

Vesla lægg sæ kl.20.00, å det gjeld heile uka. Åsså har ho en blund på formiddagen i ca.2 tima.

ORIGINAL: Oline

Legger seg ca kl 20.

Vi skiller ikke på hverdag og helg.

amanda legere seg 19.00 vær dag , vis vi ikke  er borte eller noe da kan det bli litt senere.

ORIGINAL: Oline

Legger seg ca kl 20.

Vi skiller ikke på hverdag og helg.

Kun hvis vi drar til forelderene vårs og ho sover i bilen på turen, dvs i 4-5 tia, da får ho være oppe til 9, hall 10.

ORIGINAL: * supermamma*

legger seg ca 19[:)]

sign

Ëmma legger seg kl. 19.00, og det trenger hun! Det skjer at vi skeier ut litt i helgene hvis det skjer noe spesiet, men vi prøver å holde oss til rundt kl, 19.

Nå når han går i barnehage og jeg jobber litt må vi opp tidlig, så da legger jeg han 19.
I helgene kommer det an på hva vi gjør. Også kommer det ellers litt an på om han har sovet noe på dagen.

Det er ditt barn, så da skal jo ikke andre legge seg bort i det!![;)] Legger min på 1,5 ca 19.00, og noen ganger tidligere. og jenta mi på 4 litt etter. Er helt deilig å få noen timer for seg selv.[:D][:D]

Legger seg kl 20, ofte senere hvis det passer bedre. Sover en lagn blund på dgen, og får sove så lenge han vil om morgenen, som oftest til 9-10. Blir andre leggetider når det blir barnehage på han.

ORIGINAL: gira

Legger seg mellom 19.00-19.30 uansett om det er hverdag eller helg!

Back
Topp