Dere md 2 tette

snuppa var nesten 6 mnd når jeg ble gravid.og det har gått veldig greit.blir bare enklere og kjekkere[:D]villi ikke vert foruten.[:D]

Hvordan gjør dere det med penger da? og hvordan er det å gå i fra permisjon til permisjon?

Eldstemann var 10 måneder da jeg ble gravid på nytt (planlagt). Siden jeg var ganske så sengeliggende store deler av svangerskapet pga bekkenet, var det nokså tøft å ha en såpass liten gutt i tillegg. Han måtte jo løftes en del siden han fortsatt var så liten, noe ikke jeg klarte.
Det første året var heller ikke bare fryd og gommen, men det gikk nå greit allikevel. [;)]

Nå som minsten har blitt større, ser jeg at gutta har stor glede av hverandre. De leker masse sammen, og koser seg i hverandres selskap. Litt krangling og skubbing er det også innimellom, akkurat som det skal være! [:D]

han var 9 mnd.
18 når vesla ble født.

gikk hjemme med han under svangerskapet og var mye sliten i begynnelsen.
men alt i alt så gikk det veldig greit, på tross av bekkenløsning osv.
greit å ha familie som kan stille opp om dere ønsker to tette, for om du skulle få en graviditet som ikke er helt enkel så er familie godt å ha.

enig med Prisilla i andre innlegg, en unge er en, to er som 10. kan ikke forestille meg hvordan det er å ha tre.

Back
Topp