Dere mai jentene :)

gladjente

Forelsket i forumet
Ønsker dere masse lykke til med fødsel denne mnd og gratulerer til de av dere som har født alt. Ikke vært innom her etter at jeg mistet i fjor og måtte forlate dere, men nå er jeg tilbake igjen her inne på bv. Hører til desember nå og håper jeg får være der hele veien. Hadde termin 22 mai. Kom til å tenke på dere nå, så da måtte jeg snike litt inn her og ønske dere en fin tid :)

Å så bra at du er tilbake på bv :D Gratulerer så masse!!
Og tusen takk for lykke ønsker:D

Takk :)
Gratulerer så masse, og lykke til :D Måtte spiren sitte hele veien denne gangen, så får du verdens fineste julegave!

Ønsker dere masse lykke til med fødsel denne mnd og gratulerer til de av dere som har født alt. Ikke vært innom her etter at jeg mistet i fjor og måtte forlate dere, men nå er jeg tilbake igjen her inne på bv. Hører til desember nå og håper jeg får være der hele veien. Hadde termin 22 mai. Kom til å tenke på dere nå, så da måtte jeg snike litt inn her og ønske dere en fin tid :)
så hyggelig at du stakk innom! :) krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen! <3

Takk og gratulerer med ny spire og håper at den klorer seg fast helt til desember:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Uff fikk litt gåsehud jeg nå! Masse lykke til meg svangerskapet ditt og gratulerer masse!
<3

-- tasting fra mobil --

Gratulerer så masse med graviditeten! Håper lillingen blir værende heile veien:) takk for lykke ønsking :)

Back
Topp