Dere "mage-sovere"

Fargeklatten

Gift med forumet
Jeg har ikke fått synlig mage enda, bare veldig mye luft. Men har de siste to-tre nettene våkna av at det blir så ubehagelig at det gjør vondt å ligge på magen. Men om jeg tømmer blæra, går det fint å sove på magen igjen :p

Får dere til å sove på magen enda? Evt når sa det stopp? Finner dere andre sovestillinger som er gode? Elsker å sove på magen, så vil gjerne gjøre det ei stund til :p

Sniker fra oktober her.
Prøv en pute under magen, det fungerte for meg en stund :) Ligger mer og mer på siden, men likevel en pute sånn at jeg kan ligge litt sånn halvveis på magen :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Sniker fra oktober her.
Prøv en pute under magen, det fungerte for meg en stund :) Ligger mer og mer på siden, men likevel en pute sånn at jeg kan ligge litt sånn halvveis på magen :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Hvordan/hvor legger du den puta under magen? Vil gjerne prøve for sover best på magen :P

går bra enda, men kjenner det begynner å bli ømt å ligge på den. ligger mere på mage-siden når, sånn midt i mellom :p

Får du også vondt/ubehag av å sove på magen? Kjedelig at du ikke får det til, er jo beste måten å sove på!
Ja! Det bare går ikke! Klemmer/ubehagelig. Jeg pleier å ligge på magen med ene kneet opp/ut. Beste som er, men nå må jeg belage meg på å gi slipp på det ;) Jeg ligger også veldig mye på ryggen og snart utgår det også!!

Ja! Det bare går ikke! Klemmer/ubehagelig. Jeg pleier å ligge på magen med ene kneet opp/ut. Beste som er, men nå må jeg belage meg på å gi slipp på det ;) Jeg ligger også veldig mye på ryggen og snart utgår det også!!
Sånn jeg ligger og, så det blir jo ikke heelt flatt, men virker som det stopper seg selv. Hehe, blir bare siden igjen da, og evt andre kreative liggestillinger ;)

Noen som vet om det er noe tidspunkt man bør slutte å sove på rygg? Eller kan man gjøre det så lenge det ikke er ubehagelig?

Sniker;) Fra uke 20 tror jeg det blir frarådet å ligge på ryggen. Man merker det imidlertid fort selv. Blir ør i toppen og får rar følelse når jeg ligger på ryggen nå!

Får ikke sovet på magen lengre jeg heller, er 14+6 idag, det gjør småvondt og er skikkelig ubehagelig. Ganske dumt, for jeg sover best sånn... :/

Får ikke sovet på magen lengre jeg heller, er 14+6 idag, det gjør småvondt og er skikkelig ubehagelig. Ganske dumt, for jeg sover best sånn... :/
Kjedelig, men er jo logisk at det blir sånn :P har du fått mage? Tenkte liksom det ville gå til magen kom, men er jo ubehagelig før det og :O :P

Begynner å se ganske gravid ut, men trodde hele tiden at det er oppblåst og godteriflesk som har slått seg sammen og leker "liksom-babymage" siden det er jo første gangen jeg er gravid. hadde innstilt meg på å ikke få noe ekte babymage før i slutten av juni eller juli kanskje. Men er vel litt av the real deal allikevel, siden jeg kjenner at det er mest ubehagelig nederst i magen, der mini bor, når jeg ligger "feil vei" .

Uff ja! Jeg får ikke til å sovne på noen annen måte enn å ligge på magen jeg, og nå begynner jeg å slite... Slitt veldig med å sovne den siste uka og våkner mye. Det er ordentlig ubehagelig å ligge på magen nå.. tror ikke jeg har veldig gravidmage heller, men jeg har mage fra før av så er litt usikker. Hehe

Husker jeg på slutten sist var ganske så lei av å bare kunne ligge på siden. Blir ubehagelig i lengden. Så gleda meg til å kunne søve som jeg villeterretter fødselen. Men jeg sover ikke på magen, men er derimot glad i å sove på rygg.

Hvordan/hvor legger du den puta under magen? Vil gjerne prøve for sover best på magen :p
Jeg ligger samtidig gjerne med et bein litt oppover, armene til hver sin side, og kanskje littegrann på "skrå". Men magen hviler oppå puten, slik at jeg får til å ligge på magen. Ikke hele natta, men i alle fall litt lenger enn uten den :)

Jeg kan ligge halvveis på magen :-p men magen er såpass stor at hvis jeg ligger på den, så gjør det nesten litt vondt!

Back
Topp