dere m hormonspiral=)???

Annicken

Forumet er livet
kan dere si fordeler og ulemper m hormonspiralen ???

og en ting til:
blør dere lite ? - hvordan er mensen smertene ??

Blør ingenting, men jeg var et hormonellt hælvette de første par mnd[X(]
Bortsett fra det så er det så og si ingen bivirkninger for min del[:)]

Ulempe- Blødde de første 3 mndene etter jeg satte den inn. Så og si konstant, men mindre enn vanlig..

Fordeler- Mensen er helt borte nå! [:D][:D] Ingen smerter og merker ikke noe til hormoner heller. Slipper å tenke mer på prevensjon på 5 år! Ingen piller som må tas til et viss tidspunkt, herlig! Kun en legesjekk i året for å se at den sitter der den skal. [:)]

Anbefales fra meg iallefall.

Fordeler: slipper å tenke på det som de andre her sier.

Ulemper: Fått sinnsyke menssmerter, merkelige uregelmessige blødninger og har noen ganger vondt i magen uten at jeg venter mensen... [8|]

Ulemper er bivirkningene i starten. Jeg blødde vel et par måneder, og hadde en del vondt i magen

Fordeler: har ikke fått mensen skikkelig etter at bivirkningene gav seg. Man kan ha den i 4 år før den må byttes, og man merker ikke noe til den

ORIGINAL: :Twinmama

Ulempe- Blødde de første 3 mndene etter jeg satte den inn. Så og si konstant, men mindre enn vanlig..

Fordeler- Mensen er helt borte nå! [:D][:D] Ingen smerter og merker ikke noe til hormoner heller. Slipper å tenke mer på prevensjon på 5 år! Ingen piller som må tas til et viss tidspunkt, herlig! Kun en legesjekk i året for å se at den sitter der den skal. [:)]

Anbefales fra meg iallefall.

samme her[:D]

Back
Topp