G Gullklomp Forelsket i forumet 4 Feb 2011 #1 dra dere på kino og få med dere Burlesque (Den med Christina Aguilera) Herlighet for en knall god film!! Ble helt satt ut! Christina er en guuud Og den må nok sees på kino, en helt annen opplevelse! [:D]
dra dere på kino og få med dere Burlesque (Den med Christina Aguilera) Herlighet for en knall god film!! Ble helt satt ut! Christina er en guuud Og den må nok sees på kino, en helt annen opplevelse! [:D]
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 4 Feb 2011 #4 Det at den har fått sårlig kritikk fra filanmelderene. Så da vet jeg egentlig at jeg liker den[8D] Alt som de synest er dårlig, sliker jeg[:D] The tourist er også til å anbefale. Og den passer det å dra mannen med på også[:)]
Det at den har fått sårlig kritikk fra filanmelderene. Så da vet jeg egentlig at jeg liker den[8D] Alt som de synest er dårlig, sliker jeg[:D] The tourist er også til å anbefale. Og den passer det å dra mannen med på også[:)]
G Gullklomp Forelsket i forumet 4 Feb 2011 #5 ORIGINAL: Reinbue jeg som har hørt så masse dårlig om den ! [8|] huff nei!! Den var jo så bra jo [8|]
ORIGINAL: Reinbue jeg som har hørt så masse dårlig om den ! [8|] huff nei!! Den var jo så bra jo [8|]
G Gullklomp Forelsket i forumet 4 Feb 2011 #6 ORIGINAL: Vand Kanskje jeg skal dra med meg mannen på den?[8D] Ja, gjør det!! Vil ikke angre [:D]