Dere MÅ bare se her

Rødhette gikk en tur i skogen. Der så hun ulven sitte bak et tre;
"Hvorfor har du så store øyne ulv", spør rødhette.
"Gå vekk jentunge,  jeg driter!!!"

Hørt om de to eplene som skulle ut på byen? Det var helt til det sto en eplenektar i døren...!

Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpnet og utenfor står Allah.
Gud stusser litt, snur seg og spør Jesus:
"Har DU bestilt kebab??".

Little bird up in the sky,
dropped a poo-poo in my eye.
Me not happy, me not sad!
Me just happy cows dont't fly....

Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbigde Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht.Mrekleig, ikke snat?

jo tusen takk for det. håper bare ta alt går bra.

men no skal eg legge meg. sammboeren min er ute på båt, så må legge meg alene i natt, snufs[:(]

men kan glede meg til i morgen, då kommer han hjem til meg og magen min.[;)]

nattinatt, håper du får sove.[:D]

huff er ikke så koselig å sove alene, men fint at han kommer hjem i morgen da[:)] sove godt og drømme søtt[:)]

ORIGINAL: LaOna

Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbigde Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht.Mrekleig, ikke snat?

ja det der er helt sprøtt! så det på national geographic i går[:D]

Back
Topp