Dere kloke jenter

miss25

Elsker forumet
Jeg har i denne syklusen el-testet, bare for å finn ut når tr kommer og når vi kan starte på vår 3 icsi forsøk..
Jeg fikk positiv el-test torsdag og Fredag som var nå, dvs at eggløsning var en eller annen gang denne helga som var..
Men nå.. Det stikker som bare det i eggstokkene, akkurat slik som det har pleid å gjøre FØR eggløsning hos meg..

Noen som vet hva dette kan være?? Er eggløsninga rett rundt hjørnet nå?? Eller er det noe annet som gjør at det stikker??
Jeg har aldri hatt el-slim, bare fått litt mere utflod rett før el.. Og det hadde jeg sist torsdag..

El-tester har alltid fungert bra på meg tidligere[:)]

Håper noen av dere kloke damer har litt peilig på dette[:)]

beklager men kan ikke svare deg på det, håper noen av de andre jentene kan svare deg[;)][;)]ønsker dere lykke tilmed 3 forsøket[;)][;)]

ORIGINAL: Nesing

Testet du videre etter at du fikk pos EL-test torsdag og fredag? Noen har jo faktisk pos test over flere dager og EL skjer ikke før testen igjen er negativ. Som du vet tar det 24-36 timer (omtrent) før EL skjer, så at du har hatt stikninger nå i etterkant av EL kan vi jo håpe betyr at det er "festesmerter" i den grad de finnes. Det er ulike oppfatninger av det og de aller fleste gyn mener det ikke er noe som heter festesmerter. En del jenter her inne på BV mener de har det, så derfor er vel det det mest nærliggende å tenke på. Dersom du heller ikke vanligvis har EL-slim, er jo ikke det noe tegn å gå etter. Du er sikker på at du har EL av deg selv? Altså at EL reelt skjer og ikke bare at testen er pos? En pos EL-test sier ikke noe annet enn at kroppen prøver å få til EL. Den sier ingenting om EL faktisk skjer. Det må det blodprøver til for å være sikker på.

Uansett ønsker jeg deg lykke, lykke til med testing om halvannen uke så sant mensen ikke dukker opp. Håper dere har vært så heldige å få det til på egenhånd. Det er jo bestandig det enkleste og beste! Krysser fingrene!

Tusen takk for svar[:)]
Jeg testa et par dager etter positive tester og de var negative..
El har man ca 24-48 timer etter første positive test, det står det i allefall i bruksanvisningen på el-tester fra billige-tester.no..
Har ikke el av meg selv hver syklus nei, men ganske ofte[:)]
vet ikke hva det kan være jeg, vi får vel bare vente og se tenker jeg[:D]
Tror sjansen for at vi får det til er veldig liten da sambo har lavt antall og dårlige svømmere[&:]

Back
Topp