dere kloke damer...

dumidalia

Gift med forumet
dette spørsmålet hører vel egentlig ikke til her inne, men jeg prøver likevel. dere kan jo alt i hele verden =)
jeg har gått ned 16 kilo nå i vår og lurer på om noen vet om pcos kan bli svakere eller forsvinne av det? for det er jo en sammenheng, selv om ingen riktig vet hvordan den er.
da jeg var i tromsø på forsamtale tok han innvendig ul, og der var fortsatt fullt av cyster. har heller ikke merket noen reduksjon av de andre symptomene. er jeg kanskje bare utålmodig? må jeg vente lenger med å forvente resultater på den fronten? noen som vet??

Vanskelig å svare på, men jeg har hørt at det kan hjelpe for noen, det kommer ann på graden tenker jeg. Men husk det fikser seg ikke til det bedre over natten. Det som er der fra før er jo der,rett og slett så hvet jeg ikke nok om dette temaet tiul å skrive så mye om dette.

PCOS blir aldri vekke, men kan forbedre seg veldig[:)] Vektnedgang er noko som kan hjelpe. Etter ein operasjon av eggstokken har eg fått omtrent normale hormonverdiar men har fortsatt cyster. Føler heller ikkje at symptoma har blitt så mykje svakare.. Har du tatt blodprøve? Der kan du i alle fall få svar.

takker =)
nei, har ikke tatt blodprøver enda. regner med det blir gjort i løpet av høsten.
nei, får bare smøre meg med tålamod... har jo etterhvert lært det i løpet av våre tre år som prøvere..

Rart dei ikkje har tatt blodprøve, sidan du har vært til forsamtale[8|] Men dei har nok eit opplegg[;)]

Ja tålmodighet må me ha masse av.. Men det skal nok lykkas til slutt[:)]

Håpa du nyyyyte sommaren[:D] Ser du skal til Spania snart, så då må du kosa deg[:)]

det er så avsindig lang ventetid fra man har vært på forsamtale, så skal få blodprøveark i posten.
har tatt det som kan tas fra før, da. men de gjelder nok neppe lenger, pga vekttapet.

ja, takker, vi gleder oss stort til ferie! skal bli så deilig [:)]

Back
Topp