CrimzCramz
Betatt av forumet
Jeg har i flere år nå stripet håret mitt, med det resultat at det ble veldig tørt. Så for noen mnd siden så ble jeg så lei av det tørre håret, det var en pine å gre det etter at det var vasket, kvidde meg noe sinnsvakt hver gang. [&:] Resultatet ble den gang at jeg farget det mørkt, og har også tatt etterveksten en gang og klippet det såpass kort at det nå virker som om alle tørre tuster er borte. Har sånn ca skulderlengde på det nå. Det må nå snart tas igjen, men jeg trives ikke helt som brunette. Men jeg vil heller ikke tilbake til så tørt hår som jeg hadde.
Spørsmålet er da: Jeg har hørt at det er mulig å farge håret blondt, i stedet for å bleke det. Er dette mulig eller er det bare to ord for det samme? Hva er den mest skånsomme måten å bli blond igjen på. Nå må jeg jo ta hele håret, ikke bare stripe det.
Spørsmålet er da: Jeg har hørt at det er mulig å farge håret blondt, i stedet for å bleke det. Er dette mulig eller er det bare to ord for det samme? Hva er den mest skånsomme måten å bli blond igjen på. Nå må jeg jo ta hele håret, ikke bare stripe det.